-Shark- Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kjøpte min Hiper 580 10.1.2006, begynner å bli en stund siden. 2 1/2 år groft regnet. Spørsmålet er da: Hvor lang garanti er det på denne? Problemet: Lager høyfrekvente pipelyder og oppfører seg merkelig. Sjekkket siden dems, men fant ikke noe anngående dette. takk på forhånd Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 http://www.hipergroup.com/English/rma/ 3 år ser det ut som. Mener å huske det nevnt i andre tråder her også. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 http://www.hipergroup.com/English/rma/ 3 år ser det ut som. Mener å huske det nevnt i andre tråder her også. Er det normalt at en strømforsyning lager høyfrekvent lyd konstant, hørbar. Er dette en grunn for å sende den inn for garanti? Og spenningene har begynt å variere en god del, men kanskje ikke like lett å bevise/finne ut av det for dem. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det er ikke normalt at en PSU lager høyfrekvente pipelyder, ikke slik at det er godt hørbart og plagsomt. Det har vært en del problemer med Hiper 580W, det finnes en samletråd her på forumet. Kontakt plassen du kjøpte den på, og hør hva dine muligheter er. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Det er ikke normalt at en PSU lager høyfrekvente pipelyder, ikke slik at det er godt hørbart og plagsomt. Det har vært en del problemer med Hiper 580W, det finnes en samletråd her på forumet. Kontakt plassen du kjøpte den på, og hør hva dine muligheter er. Var nok en forvarsel, for nå er den helt død. Varte trossalt i 2 1/2 år da, akseptabelt det. Får håpe garanti dekker det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Om ikke garanti dekker det, så kan du reklamere på varen uansett. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Om ikke garanti dekker det, så kan du reklamere på varen uansett. Det er slik at det er 5 års reklamasjonsrett? Hvordan går jeg frem for å reklamere på en fornuftig måte? Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Noen som vet hvilke nettbutikker som solgte denne? Prøver å finne datoen min ble kjøpt. Men som vanlig prisguide shopper så havner en den av innkjøpene her og der dessverre Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 samme skjedde med min for 1 år siden ca. Den lagde høyfrekvente pipelyder når PC var avslått. Jeg synes det ble såpass ubehagelig å la den stå natten igjennom at jeg byttet den ut med en ny. Her om dagen koblet jeg den til med noe eldre utstyr for å teste det. Ingenting virket som det skulle og til slutt begynte det å ryke av den. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har funnet ut at jeg har kjøpt min Hiper 580 på Pcutstyr.no Og jeg har jo det problemet at PSU ikke vil slå seg på og lager kun en høyfrekvent lyd når skrudd på. Problemet er at jeg har ikke kvitteringen i noen annen form enn at jeg ser en liten notis i en kvittering fra dem der jeg ba dem sette sammen to ordrer jeg hadde hatt hos dem samtidig der jeg nevner blant annet PSU. Har både ordrenummer osv, men siden Pcutstyr har slettet all brukerstatistikk så har jeg ikke en reell kvittering der det står at jeg har kjøpt produktet. Og har nå ventet i flere dager på nytt svar fra Pcutstyr. Har ikke hatt problemer med de før men nå synes jeg de slurver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå