Gå til innhold

Hiper 580 Type R, garanti?

Anbefalte innlegg

Kjøpte min Hiper 580 10.1.2006, begynner å bli en stund siden. 2 1/2 år groft regnet.

Spørsmålet er da:

Hvor lang garanti er det på denne?

Problemet:

Lager høyfrekvente pipelyder og oppfører seg merkelig.

Sjekkket siden dems, men fant ikke noe anngående dette.

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke normalt at en PSU lager høyfrekvente pipelyder, ikke slik at det er godt hørbart og plagsomt. Det har vært en del problemer med Hiper 580W, det finnes en samletråd her på forumet. Kontakt plassen du kjøpte den på, og hør hva dine muligheter er.

Lenke til kommentar
Det er ikke normalt at en PSU lager høyfrekvente pipelyder, ikke slik at det er godt hørbart og plagsomt. Det har vært en del problemer med Hiper 580W, det finnes en samletråd her på forumet. Kontakt plassen du kjøpte den på, og hør hva dine muligheter er.

Var nok en forvarsel, for nå er den helt død.

Varte trossalt i 2 1/2 år da, akseptabelt det. Får håpe garanti dekker det.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

samme skjedde med min for 1 år siden ca. Den lagde høyfrekvente pipelyder når PC var avslått. Jeg synes det ble såpass ubehagelig å la den stå natten igjennom at jeg byttet den ut med en ny.

Her om dagen koblet jeg den til med noe eldre utstyr for å teste det. Ingenting virket som det skulle og til slutt begynte det å ryke av den.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at jeg har kjøpt min Hiper 580 på Pcutstyr.no

Og jeg har jo det problemet at PSU ikke vil slå seg på og lager kun en høyfrekvent lyd når skrudd på.

Problemet er at jeg har ikke kvitteringen i noen annen form enn at jeg ser en liten notis i en kvittering fra dem der jeg ba dem sette sammen to ordrer jeg hadde hatt hos dem samtidig der jeg nevner blant annet PSU.

Har både ordrenummer osv, men siden Pcutstyr har slettet all brukerstatistikk så har jeg ikke en reell kvittering der det står at jeg har kjøpt produktet. Og har nå ventet i flere dager på nytt svar fra Pcutstyr. Har ikke hatt problemer med de før men nå synes jeg de slurver

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...