PyrionZ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Halla, kikka på WR, og har forsåvidt bestemt meg for å kjøpe den. Men kikka på ei nettside, og der sto det at man kunne ha svarte skilter på den, er det bare svarte skilter, eller får man vanlige skilter til den? Slik jeg har skjønt det så er svarte skilter bare for kryssing av vei, og påfylling av bensin? Og hvor mye er det for å registrere den og forsikre den? Takker for svar; ) Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 går ann å ha hvite skilter på den, har sett flere med det, men hvor mye det vil koste vet jeg ikke Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Såklart får man hvite skilter på WR 125! Hvor mye må du vel høre på biltilsynet for? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Registrering er ca 1600kr og forsikring kommer an på mye. Men en ting som er sikkert er at forsikringa er helt OK. Billigere enn kåpesykler som RS, NSR, Mito osv. Som sagt før så går det fint å ha hvite skilter på dem. Er jo faktisk det det er på de fleste som ligger på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå