unwill Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Syns det var billigere å dra dit i fjor, ser hverken noen gode tilbud eller interessante hardware som jeg har lyst til å se, så det blir nok ingen tur dit i år. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Pa_Trond: Du snakker om elektrostat-høytalere, som Martin Logan og Magnepan, blant andre, er kjent for. Blir vanvittig bra lyd når de matches med en god og musikalsk sub. Selv er jeg fan av Marten høytalere, min favoritt så langt er Bird, Coltrane blir litt mye.. Lenke til kommentar
n0stra Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Må si det lukter konkurrenter av flere innlegg her, flaut Er vel også få produkter der inne som er lagd av expert, synes det er kurant så lenge det er produsentene selv som har stands der inne med egen utforming, egne produkter, egne logoer, egne folk osv. Da blir det kun lokalet (spektrum) som er "uniformert" av den aktuelle kjeden. Er værre med messer hvor butikken står i fokus, ikke leverandørene. Gøy å tusle rundt å ta en prat med sjefene i de forskjellige selskapene innimellom, spillrommet hadde litt gøyale ting med force dynamics stoler, flysimulatorer med mer. Pene damer innimellom også Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 noen ålreite messetilbud? Lenke til kommentar
joshua3 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Skal bli moro å se de nye Pioneer TV'ene LX5090 og LX6090 Ellers er det vist gode tilbude på 8-generasjons Pioneer TV. 428xa for 12.999.- Kostet vel rundt 30.000 da den kom for 1 1/2 år siden. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Fins større skjermar, men ikkje plasma... Såg bilde av ein LCD-skjerm på 108" som visstnok var verdens største. Men eg er no ikkje heilt sikker då Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 noen ålreite messetilbud? Se selv Vurderer nesten selv å ta turen inn for et par av tilbudene. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Lurte litt på å ta turen selv for å handle litt. Pleier tilbudsvarene å bli utsolgt tidlig, eller kan man vente til litt utpå dagen? Eller er det laaange køer allerede fra fem om morgenen? Mvh Dan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå