DKH Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Noen som har noen anbefalinger til gode multiplayerspill til PS3? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tenker du da på online eller splitscreen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Og tenker du på Coop, Frag-fest eller lagspilling? Lenke til kommentar
DKH Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Tenkte hovedsakelig på splitscreen, men online-tips tar jeg også gjerne imot (kan jo skrive hvilken av de to "grenene" eventuelle anbefalinger gjelder). Tenker på god gammeldags multiplayer, hvor man kjemper mot hverandre i stua (Mulig jeg ikke er så veldig inne i alt dataspråk Laksus, men er ikke helt med på begrepa dine. Coop og lagspilling, er ikke det noe av det samme? :S) Endret 19. juni 2008 av DKH Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Vil anbefale deg Call of Duty 4. Det har en fantastisk online-del, men man kan også spille 4stk splitscreen offline. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Coop = to eller flere spillere som spiller Campaign sammen Frag fest som jeg kalte det er jo vanlig Deathmatch med alle mot alle. Lagspilling = Team Deathmatch. Gjerne spill som Battlefield osv. Lenke til kommentar
DKH Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Da er det hovedsakelig det du kalte Frag-fest (alle mot alle) og lagspilling jeg er ute etter. Noen som har noen gode tips? (Vil gjerne ha tips om generelt alle typer spill av alle sjangre som er gode multiplayer-spill ) CoD4 er hørt, og vil bli tittet på Endret 19. juni 2008 av DKH Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 CoD4 er ett meget godt kjøp, og har mer elelr mindre alle spilletyper. Unreal Tournament III er også ett godt kjøp vil jeg tro. Men vær obs på at intensiteten i dette spillet er enorm. Mye som skjer overalt, og det fort! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hm rainbow six vegas 1 og 2 Call of duty 4 resistance fall of man et par spill jeg kan tenke på i farta som har gode online moduser og coop muligheter! Lenke til kommentar
DKH Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Noen sportsspill som er å anbefale da? Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 CoD4 er ett meget godt kjøp, og har mer elelr mindre alle spilletyper.Unreal Tournament III er også ett godt kjøp vil jeg tro. Men vær obs på at intensiteten i dette spillet er enorm. Mye som skjer overalt, og det fort! har man spilt quake, warsow eller de andre ut spillene vet man godt at spillet går mye og jeg mener MYE tregere enn de andre jeg nevnte før. Kan også si at spillet ikke er så populært verken på ps3 eller pc og derfor blir det mye de samme personene du måter. Og ingen ting skjer over alt =P Dette er min mening om spillet og jeg syntes det gikk for sakte. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Noen sportsspill som er å anbefale da? Pro Evolution Soccer 2008! Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Warhawk I dette spillet kan du spille online med en venn gjennom split-screen. Ganske morsomt, ligner litt på Battlefield 2 med høy fokus på flying. Endret 22. juni 2008 av Zaplame Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Fifa08, skikkelig moro online, og ikke minst mot venner Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Resistance GTA IV FIFA 08( morro å spille online på det her, men som regel en del problemer ) Lenke til kommentar
DKH Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Hvordan er MGS4 på multiplayeren a? Lurer på det, cod4 eller bad company... Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvordan er MGS4 på multiplayeren a? Lurer på det, cod4 eller bad company... BAd company har vel ikke splitscreen muligheter. det suger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 For splitscreen er så viktig når du spiller online? Haha. Selv ville jeg valgt Bad Company. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 For splitscreen er så viktig når du spiller online? Haha.Selv ville jeg valgt Bad Company. Han sa at han ville ha splitscreen spill. les hele posten Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Han sa at han ville ha splitscreen spill. les hele posten Hvis du ser lenger opp så har jeg allerede svart i denne tråden. Veldig godt svart også om jeg må få si det selv. Men jeg husket ikke å ha postet noe i den så jeg leste bare kjapt igjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå