Gå til innhold

Gode multiplayerspill til PS3

DKH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte hovedsakelig på splitscreen, men online-tips tar jeg også gjerne imot (kan jo skrive hvilken av de to "grenene" eventuelle anbefalinger gjelder).

Tenker på god gammeldags multiplayer, hvor man kjemper mot hverandre i stua ;) (Mulig jeg ikke er så veldig inne i alt dataspråk Laksus, men er ikke helt med på begrepa dine. Coop og lagspilling, er ikke det noe av det samme? :S)

Endret av DKH
Lenke til kommentar

Da er det hovedsakelig det du kalte Frag-fest (alle mot alle) og lagspilling jeg er ute etter. Noen som har noen gode tips? (Vil gjerne ha tips om generelt alle typer spill av alle sjangre som er gode multiplayer-spill :) )

CoD4 er hørt, og vil bli tittet på ;)

Endret av DKH
Lenke til kommentar
CoD4 er ett meget godt kjøp, og har mer elelr mindre alle spilletyper.

Unreal Tournament III er også ett godt kjøp vil jeg tro. Men vær obs på at intensiteten i dette spillet er enorm. Mye som skjer overalt, og det fort!

har man spilt quake, warsow eller de andre ut spillene vet man godt at spillet går mye og jeg mener MYE tregere enn de andre jeg nevnte før. Kan også si at spillet ikke er så populært verken på ps3 eller pc og derfor blir det mye de samme personene du måter. Og ingen ting skjer over alt =P

Dette er min mening om spillet og jeg syntes det gikk for sakte.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Han sa at han ville ha splitscreen spill. les hele posten

Hvis du ser lenger opp så har jeg allerede svart i denne tråden.

Veldig godt svart også om jeg må få si det selv.

Men jeg husket ikke å ha postet noe i den så jeg leste bare kjapt igjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...