stian90_2 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Heisann, var så heldig og finne en bildør til min bil på http://www.nbfbildeler.no/ kom i kontakt med et firma, som hadde døren, i en annen farge. Så jeg fikk tilbud på 1000 kr, og fikk døren i posten. Det viser seg da etterpå at jeg har fått den, at det er fra en tidligere modell, altså ikke en 88 modell EX utgave. Noe jeg kanskje burde vært mer klar på til selgeren om at jeg skulle ha.. Uansett, gjelder returrett på to uker på slike varer også ? Jeg har ikke blitt opplyst om annet, og kan legge ved mail av selgeren som er en forhandler av en bruktbilbutikk nede på sørlandet.. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Fikk du med noen form for kvittering så burde saken være grei. Verre hvis det ble slolgt halvveis under bordet. Har selv kjøpt en del deler til bilen min, og da det er en gammel haug har jeg gjort det billigst mulig. Altså kjøpt brukte deler på et verksted, uten kvittering. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tok du direkte kontakt med dem selger pr mail med en forespørsel, eller lå delen ute for salg på nett? Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Fant døren på nettet via den siden, så sendte jeg en etterspørsel på døren,og da fikk jeg svar på hva di skulle ha for døren, og jeg takket ja. Ja, jeg har kvitering Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Med kvittering er det nok ingen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå