Kheri Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Var i polar zoo for en liten stund tilbake og fikk testet ut min nye tele linse(canon 70-200mm). Fantastiske dyr men f..n ikke lett å ta bilde av... Endret 19. juni 2008 av Siljeea Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Fint om du kan legge ut et bittelitt mindre bilde Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Pent bilde. Likte måte ulven sto på (Lurer på hva den tenkte på der og da?) og den ulven som var i "blurrete" i bakgrunnen... Fantastiske dyr men f..n ikke lett å ta bilde av... Er dessverre ikke mange dyr som er enkle å ta bilde av..! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Liker fargene i bildet, blått er noe jeg syns passer i forhold til ulv. Bokeh'en i bildet er også veldig fin! Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Ulver var det kuleste jeg visste om inntil i dag. Hadde et mareritt (spoiler! jeg døde ) Bildekritikk, bildekritikk.. Fin bokeh og god komposisjon:) Dette klarer du! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg syns det er et pent bilde. Men jeg tror at den ulven som er i fokus her er så bra fotografert at den burde vært alene på bildet. At hodet på den andre ufokuserte ikke er helt med (gjerne utenfor fokus, men ikke kuttet) ødelegger bildet. mener jeg. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg er litt usikker på hva jeg synes om den bakerste ulven, men jeg tror jeg liker den også. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg tror ikke jeg liker den bakerste ulven. Vurdert en tettere crop? Problemet er at formatet da kanskje blir for kvadratisk. Ellers et fint og skarpt bilde. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Jo, mener ikke det så hardt. Men om man har en ulv foran seg, og ett kamera i hendene tar man jo ikke bare ett bilde? Jeg digger uttrykket på den ulven som er i fokus. Alt. Måten den ser til siden på, det intense blikket. Ja alt sammen. Også forestiller jeg meg hvordan det ville blitt helt perfekt om den andre ulvens hode er med. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg liker den bakerste ulven. Mest pga fargene. Siden den er rødbrun føler jeg den balanserer bildet mot toppen til venstre. Ellers er det jo bare litt stilig at den skuler mot hovedmotivet, som om den ser med ydmykhet mot sin leder eller noe. Fint bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå