usbkalkis Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hva i huleste er et øyelokk ? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 hva er likheten mellom de bildene jeg la ut? på lyktene altså.. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) ser ingen øyelokk på noen av de gamle jeg... --, Nei, du har rett - gamlisene jeg posta har øyebryn, ikke øyelokk. Men uansett ser det bedre ut når det er integrert i bilens design, og ikke som noe Glenn-Harry har kjøpt på sin lokale rekvisitasjappe og klistra på. Endret 20. juni 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Så en VW New Beetle med store øyelokk. Det kledde faktisk den bilen... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Øyelokk er bare ett desperat forsøk på og få en ellers kjedelig bil til å se bedre ut for en billig penge. Problemet er bare at bilen blir ikke seende noe bedre ut. Øyelokk ser bare teit ut synes jeg. Men det er min mening da... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Bare ett lite eksempel på scorpio med "øyelokk" Standard front: Forlenga panser: Tok bare de første bildene jeg fant, men det gjør susen på ford scorpio iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå