Carman Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 har du sett noen stygge, harry, grusomme etc. Del de med oss Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 99% av alle øyelokk faller under denne kategorien. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 jeg er helt enig og derfor er det mange å poste! Lenke til kommentar
Carman Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) noen eksempler! Og det er jo spesielt stykt når PC (skilt bokstavene) BMWn bare her ett øyelokk! Endret 19. juni 2008 av Carman Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Biler er finere uten øyelokk! Lenke til kommentar
Carman Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Biler er finere uten øyelokk! Ja og om de ikke er fine uten heller, er det mest sannsynlig MYE bedre! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 noen eksempler! Og det er jo spesielt stykt når PC (skilt bokstavene) BMWn bare her ett øyelokk! Den Audien med flaggermusforma øyelokk tok kaka. Er det den nye Batmobilen? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ser ikke hva som var gale med øyelokkene på verken passaten eller boraen. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hva er egentlig poenget med øyelokk? Har ikke helt skjønt poenget med en plastlist på øvre del av lykten.... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hva er egentlig poenget med øyelokk? Har ikke helt skjønt poenget med en plastlist på øvre del av lykten.... Badlook. Noen biler kler det, men når det er løse vipper som bare festes på ser det jalla ut. Det bør gjøres skikkelig, dvs forlenge panseret. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kan noen vise meg et BRA eksempel da? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Greit nok at DENNE bilen så helt rassa ut generelt sett, men badlooken er i hvert fall gjennomført. Hadde det vært på en mer clean 3'er golf hadde det sett fett ut. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 For det første synes jeg at det panseret der er ca like pent som morra til naboen, og for det andre så ser jo bodysettet ut som om det er henta fra en dårlig parodi på en av de første starwars-filmene. Så klarer jo fyren å toppe det hele med cromfelger.. Mission failed. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 For det første synes jeg at det panseret der er ca like pent som morra til naboen, og for det andre så ser jo bodysettet ut som om det er henta fra en dårlig parodi på en av de første starwars-filmene. Så klarer jo fyren å toppe det hele med cromfelger.. Mission failed. Du leste kanskje ikke teksten jeg skrev, du? Jeg snakte om gjennomføringa! Tenk deg samme gjennomføringa på denne for eksempel. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Svært så negative folk er om øyelokk Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ok, jeg trodde du mente at selv panserløsniga hans var pen Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Hva er egentlig poenget med øyelokk? Har ikke helt skjønt poenget med en plastlist på øvre del av lykten.... Badlook. Noen biler kler det, men når det er løse vipper som bare festes på ser det jalla ut. Det bør gjøres skikkelig, dvs forlenge panseret. Ja, på femti-sekstitallet gjorde de det skikkelig, øyelokk som en del av selve skjermen. Her er øyelokkene så store at de har fått plass til p-lys og/eller blinklys i dem: Her er en Virgil Exner-design, denne stilen inspirerte mange, ikke minst Paul Murry som tegna mange krim-Mikke-Mus-serier. Endret 19. juni 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Øyelokk er i hvert fall kulere enn glassfiberbadlook, hvor man ser kanten mellom panseret og badlooken. Synes selv øyelokk ser bra ut på cleane biler, som boraen over. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 ser ingen øyelokk på noen av de gamle jeg... --, Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Synes at små øyelokk kan være fine! Men å begynne å sparkle inn i panseret er å ta i Endret 20. juni 2008 av david_almli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå