Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

harry, stygge eller grusomme øyelokk...!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig poenget med øyelokk? Har ikke helt skjønt poenget med en plastlist på øvre del av lykten....

Badlook. Noen biler kler det, men når det er løse vipper som bare festes på ser det jalla ut. Det bør gjøres skikkelig, dvs forlenge panseret. :)

Lenke til kommentar

For det første synes jeg at det panseret der er ca like pent som morra til naboen, og for det andre så ser jo bodysettet ut som om det er henta fra en dårlig parodi på en av de første starwars-filmene. Så klarer jo fyren å toppe det hele med cromfelger..

Mission failed.

Lenke til kommentar
For det første synes jeg at det panseret der er ca like pent som morra til naboen, og for det andre så ser jo bodysettet ut som om det er henta fra en dårlig parodi på en av de første starwars-filmene. Så klarer jo fyren å toppe det hele med cromfelger..

Mission failed.

Du leste kanskje ikke teksten jeg skrev, du?

Jeg snakte om gjennomføringa! Tenk deg samme gjennomføringa på denne for eksempel.

IMG_0011%20(Medium).JPG

Lenke til kommentar
Hva er egentlig poenget med øyelokk? Har ikke helt skjønt poenget med en plastlist på øvre del av lykten....

Badlook. Noen biler kler det, men når det er løse vipper som bare festes på ser det jalla ut. Det bør gjøres skikkelig, dvs forlenge panseret. :)

Ja, på femti-sekstitallet gjorde de det skikkelig, øyelokk som en del av selve skjermen. Her er øyelokkene så store at de har fått plass til p-lys og/eller blinklys i dem:

1965.hillman.super.minx.arp.750pix.jpg

Her er en Virgil Exner-design, denne stilen inspirerte mange, ikke minst Paul Murry som tegna mange krim-Mikke-Mus-serier.

Chrysler_300C.jpg

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...