ironic Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Hva gjør du når du ikke har penger nok til utdanningen din? Du drar til Vegas for å tjene deg rik. Les mer Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg likte denne filmen,skikkelig kul film. Nå sparer jeg bare masse penger så jeg kan dra til Las Vegas for å gjøre meg rik. :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg gleder meg til å se denne, likte traileren. Og har fått øynene opp for Jim Sturgess etter Across the Universe. I tillegg er det jo ikke noe minus at Kevin Spacey er med heller. Regner ikke med at dette er en film anmelderne kommer til å skryte opp i skyene, men jeg ser hvertfall fram til en underholdende film. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Noen som forstår hvordan de "telt kort" når de var i Las Vegas? Forsto ikke helt systemet. Hvordan visste de når de skulle gå videre eller ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg