J@cob Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Exif Blender: F/29 Lukker: 8sec. Iso: 100. Relativt gammelt bilde. Jeg var ikke ute etter noisy look når jeg tok det, derfor lav iso. Gudene vet hva faen jeg tenkte på ang. blender og lukker : D Fin, finere finest? Funker denne topicen? Endret 19. juni 2008 av J@cob Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Dette var rett og slett råtøft med sine maleriske kvaliteter. Jeg vil faktisk hevde at ordet malerisk sjelden har passet bedre enn her. Jeg skal hjem fra jobb nå, så jeg kan ikke gå dypere i materien. Men bare si godt tenkt, skutt og presentert. Kanskje jeg hadde croppet litt annerledes, men jeg tenker mer på bussen hjem fra jobb enn det nå. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har du snudd det opp ned? Det gjorde jeg med et veldig symmetrisk bilde av en bro med lyktestolper engang, ble dritkult. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Beintøft bilde. Minner meg litt om noen bilder jeg så en fra deviantart tok. Likte dette utrolig godt. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har du snudd det opp ned? Det gjorde jeg med et veldig symmetrisk bilde av en bro med lyktestolper engang, ble dritkult. Jeg tenkte også det. Men det er noe rart med stranden da. Skjønner egentlig ikke dette bildet. Er det bare stranden som er bortimot normal.. også er vannet og himmel/"langt borte land" redigert på hver sin måte? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tok det inn i Photoshop for å se, det er nok snudd. Men det gir en innmari kul effekt, spesielt på dette bildet! Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Bildet er nok snudd ja. snudde lapptoppen på hodet for å sjekke. Bildet vekket liksom litt sån nyskjerrighet og underskelse behov fra min side. tok sin tid før jeg skjønte det. Med andre ord, bra Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Å kunne se ting opp-ned er en gammel "heksekunst". Dette lærte jeg en gang i '97 etter å ha stått på hodet for å se en uvanlig spektakulær soloppgang. Jeg fortalte om denne opplevelsen til ei som studerte sjamanisme, og da informerte hun meg om at det var en gammel heksekunst osv. Har glemt alt hun sa, men husker dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå