Janniftw Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hallo! Min første tråd her:D hehe, jeg skal skal kjøpe emg en Keeway F-act Racing scooter. Jeg bor i Asker og vil helst hente den i butikken, altsp vil kjøpe i en butikk rundt her. jeg har vært på Bllingstad(Motorcenteret) og på Trio Motor, Lier. Ingen av dem har den. Motorcenteret hadde ikke pga produsenten hadde ikke fler på lager. Er det noen som vet om hvor jeg får kjøpt den evt? Kan selvfølgelig bestille, men ikke så langt unna-.- Takk for seriøse svar! Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Sikker på at du vil ha F-act? Er en jalla kineserscooter etter det jeg har erfart.. Lenke til kommentar
Janniftw Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Hehe, jeg veit ikke. Hva anbefaler du til den prisen? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 En brukt Speedfight/Aerox ville jeg valgt fremfor en Keeway UTEN TVIL. Men det er smak og behag, har du ikke andre scootere i sikte som er av kjent merke? Lenke til kommentar
Janniftw Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 En brukt Speedfight/Aerox ville jeg valgt fremfor en Keeway UTEN TVIL. Men det er smak og behag, har du ikke andre scootere i sikte som er av kjent merke? Hmm, jeg er nå av den typen som ikke kjøper brukt ^^ Tenker kanskje en derbi i den prisklassen, alltid hatt sansen for Derbi. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Mye bedre å kjøpe en brukt Yamaha, Suzuki, Peugeot, Honda, Aprilia enn å kjøpe en ny kinavare - Keeway Hvis du SKAL kjøpe nytt, kjøp skikkelig merke, ellers blir du misfornøyd. Edit: Derbi er ett kjent og bra merke Endret 19. juni 2008 av HondaOlav Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) En brukt Speedfight/Aerox ville jeg valgt fremfor en Keeway UTEN TVIL. Men det er smak og behag, har du ikke andre scootere i sikte som er av kjent merke? Hmm, jeg er nå av den typen som ikke kjøper brukt ^^ Tenker kanskje en derbi i den prisklassen, alltid hatt sansen for Derbi. Derbi er bra greier ja Hadde selv Kinascooter for litt siden, ala. Generic Ideo, bare en masse problemer med den, så fikk den byttet inn. Kjøpte den ny da. Har også ei venninne som har en F-act, hun har mye problemer med det elektriske på scooteren, og scooteren starter når det passer den - det vil si at den bare av og til starter. Endret 19. juni 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
Janniftw Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 En brukt Speedfight/Aerox ville jeg valgt fremfor en Keeway UTEN TVIL. Men det er smak og behag, har du ikke andre scootere i sikte som er av kjent merke? Hmm, jeg er nå av den typen som ikke kjøper brukt ^^ Tenker kanskje en derbi i den prisklassen, alltid hatt sansen for Derbi. Derbi er bra greier ja Hadde selv Kinascooter for litt siden, ala. Generic Ideo, bare en masse problemer med den, så fikk den byttet inn. Kjøpte den ny da. Har også ei venninne som har en F-act, hun har mye problemer med det elektriske på scooteren, og scooteren starter når det passer den - det vil si at den bare av og til starter. Hva har dere å anbefale da? Til den prisen på 14.000 ca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå