BusinessMind Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hei, jeg skal kjøpe en hodetelefon eller øreplugg som sitter godt fast, selv når jeg sover, og deter ikke kødd altså. Alle ørepluggene og hodetelefonene jeg har prøvd detter ut hele tiden når jeg sover. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 All forskning sier at såkalt Sleep-learning (hypnopædia) ikke funger i det hele tatt. Det finnes masse forskning på det. Så vet du det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 http://www.advancedmp3players.co.uk/shop/H...n_bed.3072.html ? Lenke til kommentar
BusinessMind Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 http://www.advancedmp3players.co.uk/shop/H...n_bed.3072.html ? Har du prøvd den før eller, bruker den strøm fra mp3 spilleren eller fra et annent stikk-kontakt eller noe? For hvis den tar strøm fra mp3 spilleren, så trur jeg ikke lyden holder ut så lenge, eller gjør den det? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg har uvanen å høre på lydbok når jeg legger meg. Bruker noen creative av typen man putter inn i øret. Jeg pleier å sovne fra lydboka med proppene i øret og når jeg våkner er de som regel fremdeles i ørene. Hvorvidt proppene detter ut eller ikke har sikker mye å gjøre med hvor mye man romsterer i søvne. Jeg tror jeg ligger relativt rolig, så proppene er som regel på plass. Men som andre har vert inne på så husker jeg ingenting av lydboka etterat jeg sovnet... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Pannebånd rundt øreklokkene bør da fungere. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 All forskning sier at såkalt Sleep-learning (hypnopædia) ikke funger i det hele tatt. Det finnes masse forskning på det. Så vet du det Enkelte kunne kanskje tenke seg å sovne til behagelig musikk på grunn av tinitus, eller øresus som det heter på godt norsk. Men skulle nå tro at øreplugger er den eneste veien å gå (gjerne med slike bøyler som går over øret) ettersom man gjerne beveger hodet når man sover. Men den puten med innebygget høytaler virket jo litt smart. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Men som andre har vert inne på så husker jeg ingenting av lydboka etterat jeg sovnet... Then, what's the point ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå