daheri Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hei, Jeg planlegger å ta turen over med ferge fra norge til newcastle og deretter kjøre til london. Er det noen som vet hvor langt det er fra newcastle til london og hvor lang tid det tar sånn ca? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er vell ca 400-450km frå Newcastle til London. Plass mellom 4-6 timers køyretur tenker eg. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Denne strekningen har jeg kjørt mange ganger. Skal faktisk også ta turen om ca. 14 dager, men jeg skal til Windsor. Ungene skal til Legoland. Avstanden fra Newcastle (North Shields-ferjekaien) er på ca 460 km. Bruker du GPS, så vil det vise at du bruker ca 6 timer. Men stol ikke på dette. Det er veldig mye trafikk gjennom England så du må nok regne med 8-9 timer minimum (hvis du ikke kjører nattetid). Skal du inn i selve London kan det være at du bruker 2 timer på de siste 3 mila. Min anbefaling er derfor; Ta det med ro og kjør gjerne noen omveier ut av motorveien. Kan hende du ikke taper noe tid på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå