andvik Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nå har jeg hatt xboxen i ca.2. og et halvt år. Jeg spilte fifa og så plutselig kom det sånne lyse grønne og rosa farger på skjermen. Etter noen dager med dette ble plustelig skjermen svart når jeg tar den på. Det kommer nå bare lyd og ike bilde. Har testet xboxen på 3 tv-er(1 hdready med hdav kabel) de 2 andre var på vanlig tv....HJELP!!!!!! Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Sjekk om det kan være noe galt med den kabelen som du kobler mellom boxen og tv'n. Ta kabelen med deg til butikken hvor du kjøpte boxem og spør om ny. Lenke til kommentar
andvik Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 yekcoh skrev: Sjekk om det kan være noe galt med den kabelen som du kobler mellom boxen og tv'n. Ta kabelen med deg til butikken hvor du kjøpte boxem og spør om ny. Men både hd-av kabelen og vden vanglige kabelen gir ikkje bilde. men eg skal teste Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 andvik skrev: Nå har jeg hatt xboxen i ca.2. og et halvt år. Jeg spilte fifa og så plutselig kom det sånne lyse grønne og rosa farger på skjermen. Etter noen dager med dette ble plustelig skjermen svart når jeg tar den på. Det kommer nå bare lyd og ike bilde. Har testet xboxen på 3 tv-er(1 hdready med hdav kabel) de 2 andre var på vanlig tv....HJELP!!!!!! Trenger ikke være dette men det samme skjedde med min xbox etter ca 2 år:2 dager senere fikk jeg ROD så det er kanskje et forvarsel.... Lenke til kommentar
andvik Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Dvil skrev: andvik skrev: Nå har jeg hatt xboxen i ca.2. og et halvt år. Jeg spilte fifa og så plutselig kom det sånne lyse grønne og rosa farger på skjermen. Etter noen dager med dette ble plustelig skjermen svart når jeg tar den på. Det kommer nå bare lyd og ike bilde. Har testet xboxen på 3 tv-er(1 hdready med hdav kabel) de 2 andre var på vanlig tv....HJELP!!!!!! Trenger ikke være dette men det samme skjedde med min xbox etter ca 2 år:2 dager senere fikk jeg ROD så det er kanskje et forvarsel.... Så kanskje eg bør levere xboxen in ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå