Gå til innhold

Bare lyd, Ikke bilde problem med xbox 360

andvik

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt xboxen i ca.2. og et halvt år. Jeg spilte fifa og så plutselig kom det sånne lyse grønne og rosa farger på skjermen. Etter noen dager med dette ble plustelig skjermen svart når jeg tar den på. Det kommer nå bare lyd og ike bilde. Har testet xboxen på 3 tv-er(1 hdready med hdav kabel) de 2 andre var på vanlig tv....HJELP!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  yekcoh skrev:
Sjekk om det kan være noe galt med den kabelen som du kobler mellom boxen og tv'n. Ta kabelen med deg til butikken hvor du kjøpte boxem og spør om ny.

Men både hd-av kabelen og vden vanglige kabelen gir ikkje bilde. men eg skal teste

Lenke til kommentar
  andvik skrev:
Nå har jeg hatt xboxen i ca.2. og et halvt år. Jeg spilte fifa og så plutselig kom det sånne lyse grønne og rosa farger på skjermen. Etter noen dager med dette ble plustelig skjermen svart når jeg tar den på. Det kommer nå bare lyd og ike bilde. Har testet xboxen på 3 tv-er(1 hdready med hdav kabel) de 2 andre var på vanlig tv....HJELP!!!!!!

Trenger ikke være dette men det samme skjedde med min xbox etter ca 2 år:2 dager senere fikk jeg ROD så det er kanskje et forvarsel....

Lenke til kommentar
  Dvil skrev:
  andvik skrev:

Trenger ikke være dette men det samme skjedde med min xbox etter ca 2 år:2 dager senere fikk jeg ROD så det er kanskje et forvarsel....

Så kanskje eg bør levere xboxen in .....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...