Bendorama Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Heia. Jeg har windows Xp og kjøre nå Safari(IKKE nevn Firefox en gang, det er det trægeste av ALLE hos meg, safari er det kjappeste), men får tia går det så forbanna trægt, jeg tokk akkuart speed test, og da fikk jeg 3mb ned og 400 kb opp. men å surfe er nesten umulig!, det tar evig heter:/. Noen som vet hva som kan hjelpe? EDIT: Gå inn på youtube tar år og dag, men med en gang trykker på en film så er den buffret ferdig på null komma niks. så er noe snålt ute å går:S Takk for svar. Mvh. Thomas Endret 19. juni 2008 av NadaX7 Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Se om det er noe forskjell med antivirus på og av. Noen typer har en helt elendig skanning av nettsider du besøker, noe som gjør at det går veldig tregt. Det kan også være noe slikt i browseren (IE7 har det om jeg ikke tar feil) Men jeg har ikke peiling på safari. Hvis det ikke er noe slikt kan det være at linja di har dårlig responstid. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Har AVG8 pro, vist sier noe? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kobler du deg til nettet, trådløst? Har du, eventuelt noen andre, torrents oppe å kjøre? (hvilken hastighet torrenten har spiller ingen rolle) Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Ikke trådløst, og har seff tatt av torrent:P Men etter tokk av link scaner og web shild på AVG 08 så går det kjapt igjen, MEN nå står den nede med et stort "!" tegn-plagsomt:P og er vell ikke så tryg lenger? Men men går kjappere nå, og om bruker torrent eller ikke, gjør ikke noe for meg, bruker "cFosSpeed" som regulerer nett, slik at når åpner nett leser så går auto torrent lavere ned slik at surfe går helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå