rogergr Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Mens jentene baksnakker, avgjør guttene det med nevene. Les mer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Eneste grunnen til at jeg så filmen var pga Sean Farris, savner "Life as we know it" Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vel, det sier jo litt om hvor populært MMA (mixed martial arts) og arrangementer som UFC har blitt hos den gemene hop de siste par årene. Nålager man jo tenåringsfilmer med det som tema. "And remember, kids, flying flurry kicks are never, I repeat, never okay" Lenke til kommentar
RedLauK Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Hvor gammel er forfatteren? Jeg hadde ikke hørt om filmen før, og var hos en kompis og vi bestemte oss for å se en film. Da så vi Never Back Down som han tilfeldigvis hadde på DVD. Ja, den var veldig lik mange andre filmer men den var fortsatt bra og spennende. Spennende ''miljø''. Jeg ville gitt den 5/10 (kanskje 6) Er jo mer ungdomsfilm. Endret 21. september 2008 av RedLauK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg