boxman Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg venter selv på Touch Pro. Nydelige specs. Men, jeg har til nå ikke funnet noe info om kamera annet enn 3.2MP og autofokus. Jeg skulle like å se noen bilder og video tatt med Touch Pro. Jeg har idag N95 som filmer 640x480@30fps. Klarer Touch Pro det også? http://www.trustedreviews.com/mobile-devic...TC-Touch-Pro/p4 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Får håpe de får sendt den etter 8.9 som er status, og at den ikke blir ytterligere forsinket ,-/ Lenke til kommentar
stavros Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Diamond blir markant raskere med oppdatert rom og tweaks, men den kunne nok likevel hatt godt av like mye minne som pro. Lenke til kommentar
Rolser Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Begynner slite med en kaputt N82, er det noe håp på at telefonen kommer i slutten av uken nÅ? Er den bekreftet eller ubekretet på Brightpoint? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Noen nettbutikker oppererer med "bekreftet" foran datoen. Ta det for det det er verdt: Movida sier 5/9 og XD og MPX sier 8/9. Noe må det vel være i det.... Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Min leverandør sier bekreftet på lager 8/9. Lite sannsynlig at butikkene vil ha den før dette, og kundene er jo gjerne siste ledd... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 5/9 er en fredag. Derfor velger mange å sette 8/9, da det er neppe mange som rekker å få den inn før da. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Hmm.. tror dere det hadde gått ann og få tilpasset touch pro i dekselet til tytn2? Av en eller annen grunn liker jeg utseende på tytn2 veldig godt og hater slik superfingeravtrykksugende utseende som touch pro dessverre fikk.. Eller.. tror dere det går og sette inn rammen og CPUen til Touch pro i en tytn2? hehe, det hadde jo blitt en galande dyr telefon til slutt da.. men men.. Endret 1. september 2008 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
Patience Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) *Hm.. skeptisk* Tviler på at det går gitt ----------- Det ser forresten ut til at de har fått den på lager i sverige nå, i enkelte butikker: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=313111 Endret 2. september 2008 av Patience Lenke til kommentar
Naits Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Min leverandør sier bekreftet på lager 8/9. Lite sannsynlig at butikkene vil ha den før dette, og kundene er jo gjerne siste ledd... Hvilken leverandør er det? Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Min leverandør sier bekreftet på lager 8/9. Lite sannsynlig at butikkene vil ha den før dette, og kundene er jo gjerne siste ledd... Hvilken leverandør er det? Itegra Lenke til kommentar
Naits Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Itegra henter fra Telefast om jeg ikke tar feil, og telefast har fremdeles 05.09 - så alt ligger i rute Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Slenger meg på den, fikk Newphone til å sjekke med sin levereandør og de var bekreftet inn 5/9 og skulle bli levert ut fortløpende men ser nok ikke noe til telefonen før uti neste uke uansett. -SD- Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg venter på at Elprice skal gi en lyd. Håper det blir tidlig neste uke Lenke til kommentar
Kapitalix Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Vet noen om iConnect (fri data) fra NetCom funker med HTC Touch Pro (og andre telefoner)? https://netcom.no/iphone.html Lenke til kommentar
osmano Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Vet noen om iConnect (fri data) fra NetCom funker med HTC Touch Pro (og andre telefoner)? https://netcom.no/iphone.html Uten å være skråsikker så vil jeg si at alt som går på iPhone også går på Touch Pro og andre smarttelefoner. Det er jo snakk omk fri databruk (gprs/edge/3G/super3G) og wlan og TP har jo støtte for alt det. Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 iConnect er jo perfekt til TP, bare synd det er Netcom siden de har dårlig dekning på hytta. Det virker ikke for meg, men nå har jeg ikke gått igjennom siden til NC veldig nøye, at det er mulig å bestille iConnect uten å kjøpe seg en iphone. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 iConnect får du vel kun kjøpt med iPhone, men det er jo i prinsippet et SmartTalk-abo. med Connect Fri Bruk som tilleggstjeneste. Lenke til kommentar
RawKuz Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 iConnect får du vel kun kjøpt med iPhone, men det er jo i prinsippet et SmartTalk-abo. med Connect Fri Bruk som tilleggstjeneste. Har Netcom trådløsbedrift basic abb. Snakket med Netcom som sa at det Kostet 16kr /mb for å koble til internett gjennom 3G/edge. Bestillte Netcom Connect som koster 79,-mnd som du får 100mb å surfe for i mnd. Betaler da 0,79kr / mb i steden for 16kr hvis jeg skulle bruke så mye som 100mb via 3g/edge. Lenke til kommentar
boxman Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 iConnect får du vel kun kjøpt med iPhone, men det er jo i prinsippet et SmartTalk-abo. med Connect Fri Bruk som tilleggstjeneste. Har Netcom trådløsbedrift basic abb. Snakket med Netcom som sa at det Kostet 16kr /mb for å koble til internett gjennom 3G/edge. Bestillte Netcom Connect som koster 79,-mnd som du får 100mb å surfe for i mnd. Betaler da 0,79kr / mb i steden for 16kr hvis jeg skulle bruke så mye som 100mb via 3g/edge. 79,- kroner? Finner ingen lavere priser enn 99,- på netcom.no. Hvor fant du den prisen der? Anyway, jeg har bestilt Touch Pro, og vil selvsagt bruke både den og bærbar pc til surfing. Kan jeg gjøre det på samme abonnement? Via sim-kortet som står i telefonen, eller får man eget for Connect-abonnementet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå