Gå til innhold

HTC Touch Pro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye penger ja, men har en mistanke om at du kunne leid deg mange videofilmer og brukt mange penger der, på like mange timer sysselsetning du vil få med denne telefonen :p

Vet i værtfall hva unnskyldningene kommer til å være når kjæresten spør om jeg virkelig trenget å bytte ut den "gamle" k850'en. Jeg trenger en bedre telefon med planlegger og bedre browser for bruk i jobben. Must have :p Blir delvis sant.. Men det er heller teknofreaken i meg som tvinger pengeboka til å åpne seg.

Lenke til kommentar

La meg begynne med å si at jeg kun har testet den litt i 3-4 timer nå masse som jg ikke har fått brukt enda.

Jeg er egentlig en Nokia "fan" har brukt veldig lite htc utenom Touch Diamond som jg brukte litt i sommer, men som jeg gikk lei etter et par uker. Fordi den fortsatt var treg men dog en av de beste og raskeste jeg hadde testa til nå

Kan si med en gang Diamond Pro er enda RASKERE, aldri vært borti en så rask,kjapp og responsiv HTC tlf før.

Positivt så langt:

- Rask

- Responsiv

- div programmer åpner ganske raskt uten den 2-3 sek ventingen som jeg er vandt med fra htc

- Opera browser er en drøm å bruke, men dog langt ifra noe iphone safari browser "killer"

- Tar bilder i bra kvalitet

- Qwerty keyboard er den bete jeg har vært borti, deilig å skrive på

Negative ting så langt

- Selv om jeg har en N95 8GB som jeg brukte før denne så føles denne som en MURSTEIN i forhold til N95, i str

messig så er dem ganske så like tjukke, men Pro veier en del mer, og det merkes hvertfall for min del

- Litt buggete tilt sensor eller hva det nå enn heter, sliter med at den henger seg opp hvis jeg endrer tlf

loddret/vanrett i Opera Browser

Lenke til kommentar
Ah, så godt å høre at den er kjappere i trekket enn Diamond.

Det sitter en 528Mhz CPU i Pro, noen som vet hvilken det er i Touch Diamond, hørte at denne er 2x raskere.

Sikkert derfor den føltes så rask og responsiv. Blir bare mer og mer glad i denne :)

Lenke til kommentar
Ah, så godt å høre at den er kjappere i trekket enn Diamond.

Det sitter en 528Mhz CPU i Pro, noen som vet hvilken det er i Touch Diamond, hørte at denne er 2x raskere.

Sikkert derfor den føltes så rask og responsiv. Blir bare mer og mer glad i denne :)

Samme CPU i begge to.

Touch Pro har mer minne, så det kan jo være utslagsgivende.

Diamond har 192MB mens Pro har 288MB.

Ellers tipper jeg det ligger noen forbedringer i ROM som gjør at den er raskere.

Lenke til kommentar
Da har jeg fått kloa i en HTC Touch Diamond Pro:P Leker med den nå.

Skal poste noen bilder og erfaring jeg med den så langt :)

Liten smakebit:

Hvor har du fått tak i dette eksemplaret? Og er det norsk layout?

Det er engelsk språk på den hvertfall.

Expansys har hvertfall fått det inn.

www.idedata.no har den engelske på lager. 10+

Lenke til kommentar
Er det noen som har kommet over nordiske tester av HTC'en? Og er det noen som aner hvor hen telefonene befinner seg for øyeblikket? (Hvilket land)

*Prøver å holde liv i diskusjonen mens jeg venter på pakke*

amobil skal visst teste den til uka tror jeg ;) Av hva jeg kan huske å ha lest :p

Lenke til kommentar
La meg begynne med å si at jeg kun har testet den litt i 3-4 timer nå masse som jg ikke har fått brukt enda.

Jeg er egentlig en Nokia "fan" har brukt veldig lite htc utenom Touch Diamond som jg brukte litt i sommer, men som jeg gikk lei etter et par uker. Fordi den fortsatt var treg men dog en av de beste og raskeste jeg hadde testa til nå

Kan si med en gang Diamond Pro er enda RASKERE, aldri vært borti en så rask,kjapp og responsiv HTC tlf før.

Positivt så langt:

- Rask

- Responsiv

- div programmer åpner ganske raskt uten den 2-3 sek ventingen som jeg er vandt med fra htc

- Opera browser er en drøm å bruke, men dog langt ifra noe iphone safari browser "killer"

- Tar bilder i bra kvalitet

- Qwerty keyboard er den bete jeg har vært borti, deilig å skrive på

Negative ting så langt

- Selv om jeg har en N95 8GB som jeg brukte før denne så føles denne som en MURSTEIN i forhold til N95, i str

messig så er dem ganske så like tjukke, men Pro veier en del mer, og det merkes hvertfall for min del

- Litt buggete tilt sensor eller hva det nå enn heter, sliter med at den henger seg opp hvis jeg endrer tlf

loddret/vanrett i Opera Browser

Spør igjen, Kan du prøve noen av disse tweakene? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398265 Vil gjerne se hvordan telefonen er når den er tweaket(som jeg skal ha den) :p

Lenke til kommentar

Jeg venter selv på Touch Pro. Nydelige specs. Men, jeg har til nå ikke funnet noe info om kamera annet enn 3.2MP og autofokus. Jeg skulle like å se noen bilder og video tatt med Touch Pro. Jeg har idag N95 som filmer 640x480@30fps. Klarer Touch Pro det også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...