Tor Rasmussen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Dette er nok et teit spørsmål jeg kommer med, men tro det eller ei, mange andre har glemt føglende. Har du fjernet beskyttelsesplasten som stod på skjermen? Den som er på telefonen fra fabrikk dekker over høytaleren nemlig. Lenke til kommentar
pelsteppe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Dette er nok et teit spørsmål jeg kommer med, men tro det eller ei, mange andre har glemt føglende.Har du fjernet beskyttelsesplasten som stod på skjermen? Den som er på telefonen fra fabrikk dekker over høytaleren nemlig. Hehe, det er helt latterlig, men fant ut av det litt senere...trodde ikke den kunne lage så mye dritt Venter på beskyttelse fra clear-coat;) Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hehe, det er helt latterlig, men fant ut av det litt senere...trodde ikke den kunne lage så mye dritt Venter på beskyttelse fra clear-coat;) Og inntil du får beskyttelsen fra CC, så ligger det en original HTC beskyttelse i bunnen av esken. Den duger helt fint i perioden til clear coat kommer i posten, og den har stanset ut huller til høytaleren. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ta deg en tur til optikeren du Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men Touch Pro har noen taster under skjermen. Jeg prøvde begge, og den du holder inne "legg på" knapen fungerer helt klart best, men det hjelper ikke mye når tastelåsen skrues av i det noen ringer deg. Last ned Answerkyes Disabler, det bør vel fungere til Pro òg. Da må man svare med de fysiske tastene, sånn at man slipper å komme borti skjermen og svare/avvise samtaler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ta deg en tur til optikeren du Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men Touch Pro har noen taster under skjermen. Jeg prøvde begge, og den du holder inne "legg på" knapen fungerer helt klart best, men det hjelper ikke mye når tastelåsen skrues av i det noen ringer deg. Last ned Answerkyes Disabler, det bør vel fungere til Pro òg. Da må man svare med de fysiske tastene, sånn at man slipper å komme borti skjermen og svare/avvise samtaler. Jeg bruker nå S2U2, gjør jobben utmerket. =) Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Korleis får ein på ordboka når ein skal skrive meldingar? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Korleis får ein på ordboka når ein skal skrive meldingar? Skal ikke si det 100% sikkert, men jeg tipper at du skal trykke Funksjon+Space. Lenke til kommentar
master air Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hmm, fikk en pakke fra Clear-Coat i dag, så viste det seg at de har sendt meg Full Body protection istedenfor bare skjerm beskyttelse. Litt irriterende fordi det er bare med en av vær, men også hyggelig med tanke på at jeg fikk noe dyrere til samme pris, og nå slipper jeg riper på hele telefonen. Får desverre ikke tid til å sette den på i dag, håper jeg rekker det i morgen. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Lurer på noe, er tastaturtastene på TP høylytte? Eller går det ikke an å høre at man trykker på de? Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Du høyrer dei såvidt når du trykker på dei på vanleg måte. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ok, men vil du si det er mer forstyrrende enn en gjennomsnittlig laptop f.eks? Er det sånn at man ikke tør å ta den opp f.eks under en forelesning pga det "klikker" for høyt eller noe i den duren? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kan fint brukes under en forelesning. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Høres bra ut. Er det noen som har opplevd døde pixler? Og er det noen som har slark på tastaturet til sin TP? Leste at det var endel som hadde det på forum.xda-developers, men det var flest Sprint versjonen. Vet ikke om det er noe mekanisk forskjell mellom disse. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Hos meg er det kanskje ein ørliten slark. Men den merkar du ikkje under vanleg bruk. Har ikkje oppdaga nokre døde pixlar på touch pro.. Endret 24. desember 2008 av Actrm Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Er det noen som har opplevd døde pixler? Har en død pixel på min nye Touch HD. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Har TP som selges i butkkene norsk tastatur, altså egne ÆØÅ taster? Eller er det samme som på X1 Xperia at du må bruke funksjonstaster for å få disse fram? Og, er det bakgrunnsbelysning av tastaturtastene? Endret 25. desember 2008 av Don Juan Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det er bakgrunnsbelysning ja. Du mår bruke funksjonstaster for ÆØÅ. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ok. Kunne noen sagt prosessen for å få opp ÆØÅ? Hvilke taster man trykker på osv. Har søkt etter bilder, men finner ikke noe som gir svar på dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ok. Kunne noen sagt prosessen for å få opp ÆØÅ? Hvilke taster man trykker på osv. Har søkt etter bilder, men finner ikke noe som gir svar på dette. fn + k = æ fn + l = ø fn + p = å Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Takk Pac-Man. Ellers et par spørsmål jeg heller ikke klarer å finne svar på: Hvis man bruker en slik overgangskabel til 3,5mm jack, og hører på musikk samtidig som man skriver på tastaturet; er det vanskelig / uergonomisk å holde telefonen siden kabelen kanskje kommer i veien på høyre side? Og er denne kabelen godt festa i telefonen, er ikke sånn at den hopper ut lett, selv i lomma f.eks? Endret 25. desember 2008 av Don Juan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå