Gå til innhold

HTC Touch Pro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et spørsmål...

er det mulig å kjøpe Htc touch pro i USA og bruke den her i norge ?

Ja ?: Hvor mye vil den koste uten abm ca ? :D

Ja, og nei. Den vil fungere i Oslo, og sikkert de andre store byene hvor GSM 1900 nettet er oppe og går, men utenfor byene vil den ikke fungere.

Hmm? Touch Pro har da vitterlig firebånds GSM på 2G-nettverket? Det eneste som ikke vil fungere i Norge er 3G.

Nice...kommer nok aldri til å bruke 3G :D

Lenke til kommentar
btw, noen som vet om det er noen OK muligheter når du har tastaturet oppe,eller om mann konstant må fikle med den pittelille ok dingsen oppi hjørnet til høyre?

Henger meg på denne jeg og.. fyf.. det er irriterende.. Og umulig å treffe er den og. Vet at du kan bruke komboen CTRL + Q for å avslutte enkelte programmer og vinduer.. men selvsagt funker det ikke på alle..

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Flymodus - Vil det sei at telefonen kuttar alt samband med omverda? eks. bluetooth, 3G, wlan osv?

Skal vel funger slik at den kutter ut alle sendere som kan rote til målere. Om den kutter blå er jeg usikker på, men det er vel en sender det også

Mvh

Lenke til kommentar

gjorde en gang en tabbe, kjøpte en lilla nokia klapp telefon med ok spesifikassjoner, gav den en ener på terningen og tenkte jeg ikke klarte toppe den driten......

Men herregud......proen er jaggu meg ikke langt unna

For dere som ikke får den gratis på jobb, styr unna.........

Lenke til kommentar
Kor få tak i ?

Hentet fra HTC Dimond FAQ her på forumet:

"Slå av datatrafikk

'-> Flere brukere er redde for at mobilen bruker datatrafikk når de ikke ønsker det. Med programmet nodata kan du lett slå av og på datatrafikken. Du vil fortsatt kunne ringe og mota sms selvfølgelig."

http://www.diemetrix.net/diemetrix/nodata.cab

Jeg bruker dette, siden jeg nesten bare bruker wifi når det er noe. så slipper jeg få så mye datatrafikk. Og det er enkelt å slå av.

Lenke til kommentar

Du legger cab fila på minnekortet ditt på HTC`en. Så dobbel klikke du bare på den. Så får du spørsmål om du vil installere det. trykk ja.. så får du opp om den ska lagres på enheten heller minnekortet.. så velger du bare minnekortet.

Så finner du programmet under : Programmer -> alle . på mobilen

Når du dobbeltrykke på programmet får du opp om du vil diseble edge heller no.. den ska diseble. Så lar du bare mms stå eneble.. heller no.

da kan du motta og sende sms. men ikke anna datatraffikk

Endret av Gmes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...