Positive Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hehe, nå har du fått en telefon du vil få problemer med hvis du ikke klarer noe så enkelt Neida, litt flåsete sagt det der. Men Nokiaen din bør ha en mulighet for å kopiere all kontaktinformasjon over til SIM kortet (gjerne begrenset til 100) Denne funksjonen kan brukes. Et annet alternativ er å bruke en PC/Outlook som arkiv og synkronisere data opp mot denne med begge telefonene. Telenor har visstnok også en online funksjon som gjør at du kan eksportere/importere kontaktene dine uavhengig av til/fra telefon. Hehe. Jeg er faktisk veldig oppedgående på sånt. Men akkurat her ble jeg litt usikker. De kontaktene som ligger på simkortet er utdaterte og uaktuelle. Jeg har fått synkronisert over kontaktene mine fra N95en og over til outlook express adress book. Men så var spørsmålet. Hvordan får jeg de så derifra og over til pro'en? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Active Sync? Kommer litt an på hvilket OS du har på PC'en. Lenke til kommentar
Jarle_J Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kan man legge til egen alarm-lyd? De som er der som standard er ikke noe bra. Hvis du klikker på bjella så får du muligheten til å velge blant noen andre lyder. Om det går ann å legge til en egen i lista klarte jeg ikke å finne ut, men ville overraske meg mye om det ikke gikk. De som er i lista ligger sikker bare i en mappe et eller annet sted... Har prøvd å finne ut hvilken mappe de ligger i, men finner de ikke. Hvis noen vet hvor de ligger så setter jeg stor pris på om noen vil dele det her på forumet. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 synkroniseringen ordna seg Men ser at når jeg får ny melding så kommer meldingen opp med avsender og deler av teksten i standbymodus. Hvordan får jeg bort dette? Lenke til kommentar
Positive Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Legger merkelig til at plutselig så er mobilen koblet til EDGE eller HSDPA. Hvorfor skjer dette uten at jeg har gått innpå nett? Det står at den har vært tilkoblet så og så lenge, og så kan du velge å koble deg fra. skjønner ikke helt hvorfor dette skjer. Svar mottas med takk Endret 25. september 2008 av Skitongen Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Sliter litt med synkronisering her jeg, sitter på Vista x64, så Activesync funker ikke. Det gjør heller ikke medfølgende CD (som krever Flash, som ikke fins til x64). Og på toppen av det hele skjønner jeg ikke dritten av mobility center Forresten, hvor holder jeg meg oppdatert om nyheter tiltelefonen? Nye ROM, nytteprogrammer, tweaks og fixes? Funnet noen linker, men det meste går jo rett på Diamond. Lenke til kommentar
realace Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Legger merkelig til at plutselig så er mobilen koblet til EDGE eller HSDPA. Hvorfor skjer dette uten at jeg har gått innpå nett? Det står at den har vært tilkoblet så og så lenge, og så kan du velge å koble deg fra. skjønner ikke helt hvorfor dette skjer. Svar mottas med takk Kan være at du har vært borti på værsiden. hvis du er innom dette og trykker på oppdater kobler den seg opp Mvh Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Den velger vel automatisk det raskeste nettet tilgjengelig. Om dette er GSM, GPRS, EDGE, 3G eller HSDPA avhenger av hvor du er. At det står at den har vært koblet til så og så lenge tror jeg ikke betyr annet enn at du har f.eks hatt 3G dekning i 1 time. Lenke til kommentar
flashridah Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Har et spørsmål... er det mulig å kjøpe Htc touch pro i USA og bruke den her i norge ? Ja ?: Hvor mye vil den koste uten abm ca ? Lenke til kommentar
realace Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 synkroniseringen ordna seg Men ser at når jeg får ny melding så kommer meldingen opp med avsender og deler av teksten i standbymodus. Hvordan får jeg bort dette? Start -> innstillinger -> lyder og varslinger -> Velg undertema "varlinger" -> scrollmeny "meldingsbehandling: ny sms" Da kommer det opp noen valg og deriblandt "vis melding på skjerm" Huk ut denne så forsvinner dette Mvh Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 At det står at den har vært koblet til så og så lenge tror jeg ikke betyr annet enn at du har f.eks hatt 3G dekning i 1 time. Nei, for "til vanlig" står det "Ingen dataøkter er aktive", enten man bruker EDGE eller 3G. Men det er likevel ingen krise, så lenge ikke noe stort lastes ned. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 At det står at den har vært koblet til så og så lenge tror jeg ikke betyr annet enn at du har f.eks hatt 3G dekning i 1 time. Nei, for "til vanlig" står det "Ingen dataøkter er aktive", enten man bruker EDGE eller 3G. Men det er likevel ingen krise, så lenge ikke noe stort lastes ned. hmm. nå har jeg slått av automatisk væroppdaterig og oppdatering av mail. så rart at den bare koble seg opp på måfå ja. Lenke til kommentar
master air Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Har et spørsmål...er det mulig å kjøpe Htc touch pro i USA og bruke den her i norge ? Ja ?: Hvor mye vil den koste uten abm ca ? Ja, og nei. Den vil fungere i Oslo, og sikkert de andre store byene hvor GSM 1900 nettet er oppe og går, men utenfor byene vil den ikke fungere. Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 At det står at den har vært koblet til så og så lenge tror jeg ikke betyr annet enn at du har f.eks hatt 3G dekning i 1 time. Nei, for "til vanlig" står det "Ingen dataøkter er aktive", enten man bruker EDGE eller 3G. Men det er likevel ingen krise, så lenge ikke noe stort lastes ned. hmm. nå har jeg slått av automatisk væroppdaterig og oppdatering av mail. så rart at den bare koble seg opp på måfå ja. Å slå helt av 3G er å anbefale, da slipper du å lade mobilen vær dag. Dette gjøres slik:'-> Startmeny-innstillinger-telefon-bånd fanen-velg nettype-velg gsm (ikke auto). Bruk også linken her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=979698&hl= og du vil få svar på de fleste spørsmål ang Touch Diamond. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Lagt mp3`er på minnekortet.. hvordan får eg så jeg kan bla gjenna di på Touch flo`en under Musik? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Bibliotek > All musikk? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 idioti å måtte slå av alt på denne telefonen for at batteriet skal vare litt(3g,bluetooth osv) Som jeg tenkte er ikke dette en telefon for hvem som helst, den er et ork å bruke og jeg gleder meg enda mere til se c905 for han som lurte på dette med egne sms/mail lyder....kopier lyden din inn i windows mappen under filutforsker...da kan du velge det du vil selv Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 btw, noen som vet om det er noen OK muligheter når du har tastaturet oppe,eller om mann konstant må fikle med den pittelille ok dingsen oppi hjørnet til høyre? Lenke til kommentar
Positive Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er det bare jeg som sliter med feilmeldinger? Får shell32.exe feil daglig. Og av og til feil i manila. I går låste den seg fullstendig da jeg mottok 2 sms'er samtidig.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har et spørsmål...er det mulig å kjøpe Htc touch pro i USA og bruke den her i norge ? Ja ?: Hvor mye vil den koste uten abm ca ? Ja, og nei. Den vil fungere i Oslo, og sikkert de andre store byene hvor GSM 1900 nettet er oppe og går, men utenfor byene vil den ikke fungere. Hmm? Touch Pro har da vitterlig firebånds GSM på 2G-nettverket? Det eneste som ikke vil fungere i Norge er 3G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå