Tuborgexport Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 er det flere som har opplevd at når du åpner tastaturet og trykker på SMS ikonet, så får man opp en feilmelding om at den ikke klarerr og påne programmet ttekst.exe og ber deg sende en feilmelding? Dette resulterer i at jeg må skru av/på telefonen for og kunne åpne programmet på nytt for og få sendt en sms. Noen flere som har opplevd det samme eller har forlsag til løsninger. har skjedd et par ganger de siste 2 dagene og er utrolug irriterende. Lenke til kommentar
slogum Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Bare jeg som synes gps'en henger litt etter? Har tomtom 7 installert og den er ofte 100-200 meter bak meg på veien.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Det er strengt tatt helt normalt, ikke bare for mobiler Endret 19. september 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hei folkens! Lurer på om det er noen problemer forbundet med touch skjermen og det å holde den inntill øret mens man prater slik som f.eks. SE850 har og andre lignende telefoner fra SE og sikkert andre produsenter? Det som skjer med SE sin telefon er at den plutselig begynner å forandre på ting når du prater og øret ditt berører de tre touch sensetive knappene nederst på skjermen. SE burde skamme seg for å produsere slikt tull. Joda jeg har lyst på HTC touch pro, men blir litt usikker da når det nevnes HD og til og med HD med tastatur.. --- luksus problem kalles det!! Både Diamond og Pro skal ha en funksjon (vet ikke om den kommer originalt, mener å huske at det er et lite tilleggsprogram du trenger å installere - ikke store greiene ihvertfall) som gjør at touchskjermen deaktiverer seg selv under et anrop. Om HD har den samme funksjonen skal være uvisst, men jeg regner med det - ettersom den er bygget på det samme OSet og brukergrensesnittet som Diamond og Pro. Personlig ville jeg valgt (og velger) å vente på HD. En eventuell HD Pro er ikke interessant for meg - med mindre den kommer med andre nyttige funksjoner sammenlignet med HD. Fulltastaturet i seg selv trenger jeg vel egentlig ikke. Den er der ja, telefonen slår av skjermen rett etter du har satt i gang samtalen. Jeg for min del har irritert meg over det siden jeg har ringt diverse kontofon, fjellinjen og nextgentel de siste dager, da må man først slå på skjerm for så å trykke tastatur frem hvis jeg ikke husker helt feil. Ser jo poenget hvis man starter masse programmer mens man ringer. -SD- Lenke til kommentar
slogum Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Okey, lommeringing, lommetaking, hva gjør man i forhold til det? Finnes det noen programmer som modifiserer dette? Har opplevd at telefonen har blitt besvart flere ganger mens jeg har den i lommen! Finnes det noen programmer som gjør det litt mer 'avansert' å ta telefonen? Lenke til kommentar
slogum Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Btw, det programmet her er et must: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299705 Backuper og restorer ALT på telefonen! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Spørsmål er det slik at htc telefoner er "dumme" med tanke på å sende mms? Altså om du vil sende et bilde du har tatt så må du gjennom så mye tull og tøys at du er gått lei halveis i prosessen...... Isåfall er denne anderledes? Lenke til kommentar
Noppers Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Bare jeg som synes gps'en henger litt etter? Har tomtom 7 installert og den er ofte 100-200 meter bak meg på veien.. Ehh? du mener ikke Navigator 7 da? Tomtom har vel ikke kommet med høyere enn 6 for PDA? Lenke til kommentar
HTCbruker Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Spørsmåler det slik at htc telefoner er "dumme" med tanke på å sende mms? Altså om du vil sende et bilde du har tatt så må du gjennom så mye tull og tøys at du er gått lei halveis i prosessen...... Isåfall er denne anderledes? Nei. I mine øyne er det ikke noe vanskeligere enn med en "vanlig" Sony Ericsson eller Nokia-telefon. Bare jeg som synes gps'en henger litt etter? Har tomtom 7 installert og den er ofte 100-200 meter bak meg på veien.. Ehh? du mener ikke Navigator 7 da? Tomtom har vel ikke kommet med høyere enn 6 for PDA? http://www.google.com/search?ie=UTF-8&...tomtom7+for+WM6 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ankepunktet var vist ikke å sende et bilde, men å videresende en motatt MMS. Er det et problem på denne telefonen? På Htc touch?(den med tastatur) hadde han store problemer med akkurat dette Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Så så jeg et innlegg at dagens kalender hendelser(bursdag, møter etc) ikke viser på framsiden av telefonen? Er det riktig? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Det stemmer ikke. Oppføringer i kalenderen vises, men bare dagen før, samt den aktuelle dagen. Dessuten vises bare én oppføring om gangen. Det er i hvert fall tilfelle når man bruker TF3D-menyen. Redigert: Det er heller ingen problemer å videresende mms. Endret 21. september 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det stemmer ikke. Oppføringer i kalenderen vises, men bare dagen før, samt den aktuelle dagen. Dessuten vises bare én oppføring om gangen. Det er i hvert fall tilfelle når man bruker TF3D-menyen. Redigert: Det er heller ingen problemer å videresende mms. Ja hørte rykter om dette. Jeg har en kompiss som hadde funnet et bra program som viste alle oppføringer på kalenderen. Jeg får teste det når jeg får telefonen selv :-) Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Da har jeg fått min telefon og den er bare helt fantastisk. Godt tastatur å skrive på, god skjerm til å lese nettsider med. Lenke til kommentar
Jarle_J Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Kan man legge til egen alarm-lyd? De som er der som standard er ikke noe bra. Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Kan man legge til egen alarm-lyd? De som er der som standard er ikke noe bra. Hvis du klikker på bjella så får du muligheten til å velge blant noen andre lyder. Om det går ann å legge til en egen i lista klarte jeg ikke å finne ut, men ville overraske meg mye om det ikke gikk. De som er i lista ligger sikker bare i en mappe et eller annet sted... Lenke til kommentar
osmano Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Okey, lommeringing, lommetaking, hva gjør man i forhold til det? Finnes det noen programmer som modifiserer dette? Har opplevd at telefonen har blitt besvart flere ganger mens jeg har den i lommen! Finnes det noen programmer som gjør det litt mer 'avansert' å ta telefonen? Hei! Let på xda-developers.com jeg har sett at de har tatt opp det samme problemet der. Mest for diamond men det gjelder vel det samme for Pro Endret 23. september 2008 av osmano Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Då var min Touch Pro bestilt.. Bjønar å gleda meg, ikkje litt, men mykje Lenke til kommentar
Positive Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Da har jeg så og si nettopp kommet meg hjem med min deilig touch pro Men! Noen her som har tips til hvordan jeg kan få alle kontaktene mine fra min Nokia 95 og over til denne? Noen er vel på simkort og noen på selve telefonen. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Hehe, nå har du fått en telefon du vil få problemer med hvis du ikke klarer noe så enkelt Neida, litt flåsete sagt det der. Men Nokiaen din bør ha en mulighet for å kopiere all kontaktinformasjon over til SIM kortet (gjerne begrenset til 100) Denne funksjonen kan brukes. Et annet alternativ er å bruke en PC/Outlook som arkiv og synkronisere data opp mot denne med begge telefonene. Telenor har visstnok også en online funksjon som gjør at du kan eksportere/importere kontaktene dine uavhengig av til/fra telefon. edit: Telenors funksjon heter "Mobil backup" og finnes under dine personlige sider hos Telenor, krever noe nedlasting. Netcom og andre mobiloperatører har sikkert et tilsvarende system. Endret 24. september 2008 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå