Gå til innhold

HTC Touch Pro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har derimot problemer med å finne remote control. Hvilken meny ligger den på?

Ingen som leser den norske manualen? :) Den har 320 sider med absolutt svar på hver eneste ting man kan gjøre med telefonen

Nå har jeg grovlest PDF manualen og gått gjennom telefon etter beste evne. Søkte i PDF'en etter remote og fjernstyring. Finner ingen ting. Kan du være så vennlig å si hvilket kapitel det ligger under, eller hvor man finner aplikasjonen på telefonen.

Lenke til kommentar

Fikk min i dag :-) Fantastisk tlf./mini-PC! Foreløpig bare en ganske stor skuffelse: Samtalevolumet. Umulig å snakke på offentlige steder (burde man kanskje unngå men...)! Nå hadde jeg den opprinnelige beskyttelsesplasten på i dag, men kan det være så stor forskjell uten den? Har noen andre lagt merke til dette problemet? Finnes det fix'er?

Lenke til kommentar
Fikk min i dag :-) Fantastisk tlf./mini-PC! Foreløpig bare en ganske stor skuffelse: Samtalevolumet. Umulig å snakke på offentlige steder (burde man kanskje unngå men...)! Nå hadde jeg den opprinnelige beskyttelsesplasten på i dag, men kan det være så stor forskjell uten den? Har noen andre lagt merke til dette problemet? Finnes det fix'er?

Den filmen som ligger på fra fabrikk dekker over "lyden". Jeg løftet den litt opp, la noe mellom skjermen og filmen, snittet med skalpel. Så nå dekker filmen bare opp til undersiden av høytaleren. Da blir lyden bra:) Jeg opplevde samme som deg. Stod på togstasjonen og hørte ingen ting. Et alternativ er å sette på den medfølgene filmen som har åpning for høytaler og kamera, som nevnt tidligere i tråden, men jeg vil spare min til den som sitter på er for gammel.

Jeg ble hvertfall veldig lettet da jeg fant ut at det var filmen som dempet lyden. Så får meg en fremtid med headset hver gang jeg skulle ringe, men nå er lyden perfekt.

Endret av datslo
Lenke til kommentar

Den filmen som ligger på fra fabrikk dekker over "lyden". Jeg løftet den litt opp, la noe mellom skjermen og filmen, snittet med skalpel. Så nå dekker filmen bare opp til undersiden av høytaleren. Da blir lyden bra:) Jeg opplevde samme som deg. Stod på togstasjonen og hørte ingen ting. Et alternativ er å sette på den medfølgene filmen som har åpning for høytaler og kamera, som nevnt tidligere i tråden, men jeg vil spare min til den som sitter på er for gammel.

Jeg ble hvertfall veldig lettet da jeg fant ut at det var filmen som dempet lyden. Så får meg en fremtid med headset hver gang jeg skulle ringe, men nå er lyden perfekt.

bruker man en sånn skinnveske man legger den oppi hver gang etter bruk, og ikek har den i lommen løst til vanligt så slipper man den filmen på skjermen.

Syns den filmen som var på min Diamond ødela litt av den fine kvaliteten på denne skjermen

Lenke til kommentar

Har ikke opplevd det selv ennå, fordi jeg er klar over problematikken, men advarer ripefanatikere å ikke bruke den medfølgende bærevesken.

Med mindre du ikke har en skjermbeskytter på.

Men tid og stunder, kommer det til å legge seg støvkorn inni bærevæsken. Og er du riktig uheldig, legger det seg helt ved åpningen.

Resultatet kan bli en lang ripe fra bunnen av skjermen og opp.

Anbefales å bruke en beskyttelsesfilm over.

Lenke til kommentar
Jeg har derimot problemer med å finne remote control. Hvilken meny ligger den på?

Ingen som leser den norske manualen? :) Den har 320 sider med absolutt svar på hver eneste ting man kan gjøre med telefonen

Nå har jeg grovlest PDF manualen og gått gjennom telefon etter beste evne. Søkte i PDF'en etter remote og fjernstyring. Finner ingen ting. Kan du være så vennlig å si hvilket kapitel det ligger under, eller hvor man finner aplikasjonen på telefonen.

Lenke til kommentar

sitter her nå med telefonen. fikk den igår, er veldig fornøyd og en skikkelig oppgradering fra min gamle htc, s710 :p

digger tastaturet, utrolig bra. men nå må tele2 komme med en fast plan med datatrafikk. det trengs virkelig. en fast mnds pris for fri bruk hadde vært konge.

dette inlegget ble skrevet med telefonen :)

Lenke til kommentar

Da va telefonen i hus :)

må si den va slankere en det jeg hadde trodd.

Batteriet ser veldig bra ut så håper dette varer en god stund.

Kjøre med WLAN på hjemme her nå, og liker det at den skrur det av når skjermen går svart.

Tastaturet var helt sjef, telefonen føles og ligger bedre i hånda en min forrige telefon som var en HTC Diamond.

Menyene gikk og finere en på min diamond, samt det og skrive sms på denne skjermen virket som gikk bedre også.

10/10 hehe \o/

Nå starter jakten på programmer og legge in.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

Du spør om ingen leser den norske manualen. Jeg kan ikke se at det ligger noe i den om remote desktop. I filmen du linker til er det kommentert at programmet kommer fra iPhone. Hva har det da med den norske manualen?? :blush: Hvis det er noe man må laste ned selv, kan du da linke til programmet eller forklare rett ut hvor det ligger på telefonen/hvilken side i manualen det står om det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...