Gå til innhold

HTC Touch Pro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Evt. bare bruke beskyttelsesfilmen som følger med som har hull der kameraet og høyttaleren er. :)

Hehe den måtte jeg gi opp og sette på min Diamond, kom litt formye lufbobler støv/hår samme hvor forsiktig jeg prøvde og sette den på

Viktig å sette den på med en gang når skjermen er rein... eg tok av den som stod på og den gikk rett på. Har tidligere hatt problemer med det du opplevde med bobler og liknende, men denne limte seg perfekt på. :)

Lenke til kommentar
Sålangt er alt jeg kan si om telefonen at jeg er skuffet. Den virker iblant ekstremt treig. og henger av og til opp svært lenge. Bare det å komme seg så langt som til hit for å skrive en melding var en liten tålmodighetsprøve.

Opplever at telefonen henger i lange perioder under surfing og er nokså uresponsiv iblant. Andre ganger går det greit. Men dette er ikke noen superrask sak. Hadde mteor tidligere, og denne var mye raskere enn htc pro.

Men ennå er det mye jeg ikke har fått satt meg inn i enda. Mulig det vil bedre seg på sikt. Vi får se hvordan det går etterhvert.

Henger den når du bruker WLAN eller annet nett?

Du er klar over at WLAN i WM er notorisk upålitelig om man ikke endrer batteriinnstillingene fra "best battery" til "best performance"?

(Evt mente du kanskje at telefonen var treg i menyer og slikt...beklager irrelevant svar i så fall :p)

Det sa *pling* oppi huet mitt nå. At jeg ikke tenkte på det ;-/ Gjorde som du foreslo, og nå går det meget bedre.

Lenke til kommentar

Det er et program på telefonen som heter "Remote Desktop" der skriver du inn IPen til Pcen du skal fjernstyre, men det krever at pcen du skal fjernstyre tillater remote desktop tilkoblinger. Det settes ved å høyreklikk på min datamaskin - egenskaper - eksternt i Winxp (Krever Pro) og det skal være samme i Vista (Krever business eller ultimate)

Lenke til kommentar

Det fulgte med et 4Gb minnemort til telefonen min=)

Er det noen flere som synes at kamera virkelig er dårlig. Jeg har N82 og er kanskje litt bortskjemt med bra bilder. Men synes kamera på Touch Pro virkelig er langt under hva man kan forvente. Fargegjenngivlesen er langt under hva man burde forvente. Er det flere som har samme mening, eller det kanskje kamera på min telefon som er ødelagt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...