datslo Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Har lest litt forskjelig om hvor ÆØÅ er plassert. Æ=K Å=P Ø=L, selv om flere sier de ligger på piltastene. Lyden ble perfekt ved å kutte litt av plastikken på screenprotectoren. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Evt. bare bruke beskyttelsesfilmen som følger med som har hull der kameraet og høyttaleren er. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Evt. bare bruke beskyttelsesfilmen som følger med som har hull der kameraet og høyttaleren er. Hehe den måtte jeg gi opp og sette på min Diamond, kom litt formye lufbobler støv/hår samme hvor forsiktig jeg prøvde og sette den på Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Evt. bare bruke beskyttelsesfilmen som følger med som har hull der kameraet og høyttaleren er. Hehe den måtte jeg gi opp og sette på min Diamond, kom litt formye lufbobler støv/hår samme hvor forsiktig jeg prøvde og sette den på Viktig å sette den på med en gang når skjermen er rein... eg tok av den som stod på og den gikk rett på. Har tidligere hatt problemer med det du opplevde med bobler og liknende, men denne limte seg perfekt på. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Fikk melding nå om at pro'en var sendt fra elprice. Skal bli spennende å få den i hende. Har fra før en i-mate Jasjar. Skal bli godt å legge fra seg den mursteinen Endret 12. september 2008 av norbat Lenke til kommentar
Patience Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Sålangt er alt jeg kan si om telefonen at jeg er skuffet. Den virker iblant ekstremt treig. og henger av og til opp svært lenge. Bare det å komme seg så langt som til hit for å skrive en melding var en liten tålmodighetsprøve. Opplever at telefonen henger i lange perioder under surfing og er nokså uresponsiv iblant. Andre ganger går det greit. Men dette er ikke noen superrask sak. Hadde mteor tidligere, og denne var mye raskere enn htc pro. Men ennå er det mye jeg ikke har fått satt meg inn i enda. Mulig det vil bedre seg på sikt. Vi får se hvordan det går etterhvert. Henger den når du bruker WLAN eller annet nett? Du er klar over at WLAN i WM er notorisk upålitelig om man ikke endrer batteriinnstillingene fra "best battery" til "best performance"? (Evt mente du kanskje at telefonen var treg i menyer og slikt...beklager irrelevant svar i så fall ) Det sa *pling* oppi huet mitt nå. At jeg ikke tenkte på det ;-/ Gjorde som du foreslo, og nå går det meget bedre. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) En ting jeg elsker med Pro: Remote Desktop! Jeg kan styre laptopen min fra mobilen, med god oppløsning og helt perfekt størrelse. Hastigheten hjalp det også "litt" på Endret 12. september 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Synes det var stilig lys i laderen også jeg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ja, også har den samme finish som telefonen. Elsker det.. ..signaturen din trenger en oppgradering, datating Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er det noen som kan ta et bilde av hvordan det norske tastaturet ser ut på touch pro og legge det ut? Har Amobil sagt noe mer om når testen kommer, bortsett fra "i slutten av forige uke"? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvordan Remote connecter du til en PC? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det er et program på telefonen som heter "Remote Desktop" der skriver du inn IPen til Pcen du skal fjernstyre, men det krever at pcen du skal fjernstyre tillater remote desktop tilkoblinger. Det settes ved å høyreklikk på min datamaskin - egenskaper - eksternt i Winxp (Krever Pro) og det skal være samme i Vista (Krever business eller ultimate) Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det sa *pling* oppi huet mitt nå. At jeg ikke tenkte på det ;-/ Gjorde som du foreslo, og nå går det meget bedre. Det er jo gode nyheter. Mine Touch Pro-drømmer lever da videre i beste velgående Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Finner det ikke jeg. Lenke til kommentar
realace Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Er det noen som kan ta et bilde av hvordan det norske tastaturet ser ut på touch pro og legge det ut? Har Amobil sagt noe mer om når testen kommer, bortsett fra "i slutten av forige uke"? http://member.america.htc.com/download/web...orwegian_UM.pdf Du finner bilder og alt av info i manualen Mvh Endret 12. september 2008 av realace Lenke til kommentar
gmes Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Følger det med minnekort med touch pro? Lenke til kommentar
realace Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Følger det med minnekort med touch pro? Ikke med de som kom til oss ihvertfall.. Mvh Lenke til kommentar
datslo Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Bilde av tastatur, inkl. ÆØÅ Sammenlignet med en 20'pakkning Thanks to ImageShack for Free Image Hosting Jeg har derimot problemer med å finne remote control. Hvilken meny ligger den på? Lenke til kommentar
realace Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg har derimot problemer med å finne remote control. Hvilken meny ligger den på? Ingen som leser den norske manualen? Den har 320 sider med absolutt svar på hver eneste ting man kan gjøre med telefonen Lenke til kommentar
Tuborgexport Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det fulgte med et 4Gb minnemort til telefonen min=) Er det noen flere som synes at kamera virkelig er dårlig. Jeg har N82 og er kanskje litt bortskjemt med bra bilder. Men synes kamera på Touch Pro virkelig er langt under hva man kan forvente. Fargegjenngivlesen er langt under hva man burde forvente. Er det flere som har samme mening, eller det kanskje kamera på min telefon som er ødelagt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå