Kizzaz Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Diamond er og alltid et alternativ Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Likar det litt meir pro eg (A) Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Enig, Pro er mye bedre en Diamond i mine øyne. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Da satt jeg med Pro-en i hånda, fytti katta hvor digg. Dere som lurer på hvor tykk den er, se for dere to kortholdere + noen millimeter Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Men for det verdt det tipper jeg? Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Da satt jeg med Pro-en i hånda, fytti katta hvor digg. Dere som lurer på hvor tykk den er, se for dere to kortholdere + noen millimeter Gratz, håper jeg og blir heldig i morgen. Fortell om det er kjapt og skrive æøå i et SMS sammenheng, er det sånt at man føle det er plagsomt når man komme til di bokstavene eller er det kjapt gjort ? du må vel legge ut litt bilder så vi kan se, feks vedsiden av en kortstokk,20 pakk røkk OL som er lett og sammenligne med. Lenke til kommentar
Rolser Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Da satt jeg med Pro-en i hånda, fytti katta hvor digg. Dere som lurer på hvor tykk den er, se for dere to kortholdere + noen millimeter Gratz, håper jeg og blir heldig i morgen. Fortell om det er kjapt og skrive æøå i et SMS sammenheng, er det sånt at man føle det er plagsomt når man komme til di bokstavene eller er det kjapt gjort ? du må vel legge ut litt bilder så vi kan se, feks vedsiden av en kortstokk,20 pakk røkk OL som er lett og sammenligne med. Ikke noe problem med æ,ø og å for min del. Bruker t9 til å skrive og da bruker man a for å. Fantastisk telefon. Dog bruker jeg opp batteriet altfor kjapt Lenke til kommentar
datslo Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvor lenge holdt batteriet dit? Holder den i rundt 2 dager ved normalt bruk? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Sålangt er alt jeg kan si om telefonen at jeg er skuffet. Den virker iblant ekstremt treig. og henger av og til opp svært lenge. Bare det å komme seg så langt som til hit for å skrive en melding var en liten tålmodighetsprøve. Opplever at telefonen henger i lange perioder under surfing og er nokså uresponsiv iblant. Andre ganger går det greit. Men dette er ikke noen superrask sak. Hadde mteor tidligere, og denne var mye raskere enn htc pro. Men ennå er det mye jeg ikke har fått satt meg inn i enda. Mulig det vil bedre seg på sikt. Vi får se hvordan det går etterhvert. Lenke til kommentar
Rolser Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvor lenge holdt batteriet dit? Holder den i rundt 2 dager ved normalt bruk? Holder 1 dag greit, men mye wlan tilkoblinger. Ellers er den noe treg innimellom, men fra p3600 som var siste windows telefon er jeg storfornøyd. Lenke til kommentar
datslo Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Da er telefonen mottatt (Postbilen var faktisk en time forsinket. Sur ventetid) - Førsteinntrykk da jeg åpnet esken: Hmm. den var tynn. Hakket tynnere enn en 20 pakning, og litt smalere. -God å holde i hånden, føles ikke stor. - Syntes det var bra med slark i tastaturet. Ikke sidelengs når den er ute, men når den er sammenslått går den mye opp og ned. Virker som de to delene ikke ligger tight oppe på hverandre. - Slo på telefonen, trykket og surret (Min første WM tlf.) Skulle ta min første samtale. Den var koblet opp, men jeg hørte ingen ting. Hva i ... er galt med tlf. min tenkte jeg. Prøvde på nytt og skrudde volum til maks. Da hørte jeg så vidt personen jeg pratet med. Nå har jeg på plastikkbeskyttelsen. Den dekker dog over høytaler åpningen, men kan ikke tro den demper så mye lyd. Eller gjør den det? Har ikke lyst til å ta den av ennå. Hvis lyden er så dårlig er dette en telefon forbeholt personer med super hørsel eller konstant bruk av Headset. - Til å være min første WM tlf. syntes jeg ikek telefonen var treg. Eneste mobile løsningen jeg har vært borti tidligere er Posten's Scannere. De er trege i forhold. Blir spent på å teste den ut dagen. Skal prøve å få lagt opp bilder som sammenligner størrelser, men må finne et sted å laste de opp først. EDIT: Det hjalp stort å fjerne plastikkbeskyttelsen. Tror nok det blir et lite snitt i plasten. Greit å ha beskyttelse på skjermen. Endret 12. september 2008 av datslo Lenke til kommentar
gmes Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 what,,, e den virkelig trægere enn Diamond ? Tru om det kommer en ny rom snart.. som fikser det? .. . Lenke til kommentar
Rolser Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Da er telefonen mottatt (Postbilen var faktisk en time forsinket. Sur ventetid) - Førsteinntrykk da jeg åpnet esken: Hmm. den var tynn. Hakket tynnere enn en 20 pakning, og litt smalere. -God å holde i hånden, føles ikke stor. - Syntes det var bra med slark i tastaturet. Ikke sidelengs når den er ute, men når den er sammenslått går den mye opp og ned. Virker som de to delene ikke ligger tight oppe på hverandre. - Slo på telefonen, trykket og surret (Min første WM tlf.) Skulle ta min første samtale. Den var koblet opp, men jeg hørte ingen ting. Hva i ... er galt med tlf. min tenkte jeg. Prøvde på nytt og skrudde volum til maks. Da hørte jeg så vidt personen jeg pratet med. Nå har jeg på plastikkbeskyttelsen. Den dekker dog over høytaler åpningen, men kan ikke tro den demper så mye lyd. Eller gjør den det? Har ikke lyst til å ta den av ennå. Hvis lyden er så dårlig er dette en telefon forbeholt personer med super hørsel eller konstant bruk av Headset. - Til å være min første WM tlf. syntes jeg ikek telefonen var treg. Eneste mobile løsningen jeg har vært borti tidligere er Posten's Scannere. De er trege i forhold. Blir spent på å teste den ut dagen. Skal prøve å få lagt opp bilder som sammenligner størrelser, men må finne et sted å laste de opp først. EDIT: Det hjalp stort å fjerne plastikkbeskyttelsen. Tror nok det blir et lite snitt i plasten. Greit å ha beskyttelse på skjermen. Helt normal lyd hos meg... Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Da var min og mottat, fantastisk mobil og skrive meldinge/mail på. Liker den veldig godt til nå Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) batterilevetiden er ekstremt god, må jeg si. har sittet på skolen i hele dag med wlan-tilkobling. Skriver fra den nå. det å nå æøå-tastene er ingen sak, men noen trenger kanskje litt prøving, feiling og tilvending. Eneste jeg har å tråkke ned på så langt er at den ikke velger stor bokstav etter punktum automatisk Edit: nettleseren er dog litt på tur noen ganger Endret 12. september 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Hward Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Eneste jeg har å tråkke ned på så langt er at den ikke velger stor bokstav etter punktum automatisk Edit: nettleseren er dog litt på tur noen ganger Da må det være noen instillinger hos deg som gjør dette. For hos meg er det jalfall automatisk stor bokstav ette punktum Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Sålangt er alt jeg kan si om telefonen at jeg er skuffet. Den virker iblant ekstremt treig. og henger av og til opp svært lenge. Bare det å komme seg så langt som til hit for å skrive en melding var en liten tålmodighetsprøve. Opplever at telefonen henger i lange perioder under surfing og er nokså uresponsiv iblant. Andre ganger går det greit. Men dette er ikke noen superrask sak. Hadde mteor tidligere, og denne var mye raskere enn htc pro. Men ennå er det mye jeg ikke har fått satt meg inn i enda. Mulig det vil bedre seg på sikt. Vi får se hvordan det går etterhvert. Henger den når du bruker WLAN eller annet nett? Du er klar over at WLAN i WM er notorisk upålitelig om man ikke endrer batteriinnstillingene fra "best battery" til "best performance"? (Evt mente du kanskje at telefonen var treg i menyer og slikt...beklager irrelevant svar i så fall ) Endret 12. september 2008 av MrHarm Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Etter 1 døgn med hovedsaklig amatørbruk (jobben støtter ikke pushmail ) kan jeg si meg enig i de fleste her, dette var en knall telefon. Synes ikke den er treg, hadde forventet litt siden det er en avansert telefon og windows og alt det der. Æøå er en drøm, stor bokstav kommer av seg selv når jeg fortsetter å skrive. Kameraet er ubrukelig innendørs, men var vel ikke helt derfor jeg kjøpte den heller. Satser på en utfyllende kommentar på produktsiden her på amobil senere. Gleder meg til å se hva amobils test kom frem til, den skulle vel være klar nå??? Lenke til kommentar
blitzen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg fikk min i morges. Lå på kontoret da jeg kom på jobben i dag. Foreløpig syns jeg den virker bra. Jeg har vært vant med Nokia E90, og denne er vesentlig annerledes å jobbe med. Tastauret er bedre enn på Nokiaen. Det er helt sikker. Er ikke helt fortrolig med touch-grensesnittet ennå, men det kommer vel. Syns de små ikonene (som f.eks. x'et oppe til høyre) er vanskelig å treffe rent med fingeren. Hastighetsmessig er den som forventet. Rask på noe, og lugger litt innimellom. Blir nok mye fikling i kveld, og sjekking av hvordan surfing med WLAN oppleves. Alt i alt ser dette lovende ut. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Venter fremdelest på min, tregeste postsendingen jeg har hatt til nå 12.09.08 11.26 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 4068 STAVANGER Venter på siste stopp som skal ver mitt lokale postkontor Edit: Va på postkontoret nå, tar nok enda en dag før pakken kommer. Er defentlig den lengste pakken jeg har hatt og jeg bestille ofta fra nett så dette er tragisk. Pakken ble sendt den 09.09 fra MPX, går 2 dager ellers når jeg bestiller fra nett Endret 12. september 2008 av Digidice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå