B4stian Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 hvorfor er htc telefoner blitt "hypet" så jæ.... som de er blittEgentlig har jeg aldri snakket med en person som er fornøyd med den,jeg kvitta meg raskt med tytnèn min og fruen bytta sin 730 vekk etter 2 uker... Oppskrytt,dyrt og mer eller mindre ubrukeligt Hva var hun misfornøyd med? Synkroniseringsløsningen mot pc? Exchange server/push-mail? Tastaturet? Windows Mobile? Muligheten for å installere nesten hva som helst av programvare? Eller var det kamera, musikkspiller og slikt? HTC er og blir businesstelefoner, så vanlige privatpersoner vil rett og slett bli skuffet hvis man går fra en Nokia 6300 og tror at den skal være lik. Jeg synes HTC har de beste telefonene, men da må man jo se det i forhold til bruken. --- Forresten kom det inn noen partier i dag, resten kommer i morgen og torsdag. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Da har sjefen hjemme meldt inn ankomst av min telefon :!: . Dette blir en langt dag på jobb. Hun mente at jeg var verre enn en unge på julaften, kan ikke skjønne hva hun snakker om..... Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Min ble sendt i dag. Håper på at den ankommer kontoret i morgen Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Noen som vet om Touch Pro har audio i stereo? Lenke til kommentar
Rolser Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Noen som vet om Touch Pro har audio i stereo? Radioen har stereo og mono valg. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ok. Men hvis man bruker det medfølgende ørepluggsettet så kan man få stereo på mp3 der også? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ok. Men hvis man bruker det medfølgende ørepluggsettet så kan man få stereo på mp3 der også? Hvis du tenker deg litt om nå før du spør; Det er stereo i radioen. Hvorfor i alle dager skulle det ikke være stereo i mp3 - noe som er det mest foretrukne på enhver telefon for tiden? Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Fordi jeg har tidligere vært borti såpass mye rare løsninger innenfor teknologi at jeg har funnet ut at det er bedre å være sikker. Greit nok, "Pat"? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Da er min mobil sendt fra Elprice Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Min ankommer trolig i morgen. Blir jo plent umulig å jobbe resten av uka... Det blir min første wm, men utifra jobb-situasjon ser jeg på det som en nødvendighet å ha en avansert telefon. Har tidligere hatt nokia n95 og var hellig overbevisst om at denne aldri kunne erstattes. Men det blir spennende å se nå. Har høye forhåpninger til Touch Pro. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Da har jeg fått lekt med min en dags tid Til de som synes den er tung, etter å ha brukt Nokia E90 ett års tid så er dette en befrielse i form av størrelse og vekt, akkurat passe stor og vekten synes jeg står bra til form og størrelse. Solid er den og, du får følelsen av kvalitet og klasse når du ser og holder på den. Ser at jeg må bruke litt tid for å bli kjent med grensesnittet etter å brukt Nokia sin plattform en stund men det er jo halve moroa. Den har også en kjekk funksjon for å klippe mp3, det er jo fint i forhold til at stort sett så slår svareren inn før de kule refrengene på sanger Brukte internett via det trådløse nettet hjemme til surfing og youtube, virker bra, er jo selfølgelig ikke like kjapt som pc men heller ikke slik at du stenger ned fordi du ikke gidder vente. Sammenlignet med E90 er den raskere, ihvertfall slik jeg opplever det. Noen ganger lugger den litt og det tar noen ekstra sekunder før programmer starter men ikke mer enn at det er helt greit, de fleste som har denne typen tlf er jo vant til adskillig lengre ventetid, ref igjen E90 som jeg har erfaring med. Kort og godt strålende fornøyd, denne legger seg som nr 1 av de telefoner jeg har hatt og til dere som fortsatt venter, gled dere..... Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ser ut så min har tatt seg en pause i Oslo siden i går: 09.09.08 20.23 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE 10.09.08 09.50 VIDERESENDT 0024 OSLO Kjøpt fra MPX Lenke til kommentar
datslo Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ser ut så min har tatt seg en pause i Oslo siden i går: 09.09.08 20.23 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE 10.09.08 09.50 VIDERESENDT 0024 OSLO Kjøpt fra MPX Da har nok min og din delt bur på vei til Oslo Splitter nok lag i morgen kl. 06, da den blir kjørt videre til Postkontor eller annen omdeling i resten av landet. Jeg får min kl. 07 i morgen om den ikke blir borte på veien:D Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Kjøpt fra MPX Da har nok min og din delt bur på vei til Oslo Splitter nok lag i morgen kl. 06, da den blir kjørt videre til Postkontor eller annen omdeling i resten av landet. Jeg får min kl. 07 i morgen om den ikke blir borte på veien:D Ja for det har tatt en extra dag nå en det normalt tar, må ver tregt på posten Lenke til kommentar
datslo Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Kjøpt fra MPX Ja for det har tatt en extra dag nå en det normalt tar, må ver tregt på posten Den kom nok litt for sent inn til Stokke for å rekke bilen som går til Alnabru. Men det som irriterer meg er den tregheten MPX bruker. Bestiller du hos Komplett har de plukket varen i løpet av noen timer, men MPX brukte 2 dager selv om varen var på lager. Ikke fornøyd med servicen der. Kommer til å velge komplett i fremtiden. (Virker som komplett har sluttet med hentebox på Oslo S. Noen som vet noe om det?) Endret 11. september 2008 av datslo Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 PS slår komplett igjen da. Elprice var enda senere, men posten har virkelig stått på. I går kveld leverte de den i Bergen, i dag var den i Kr.sand og i morgen tidlig er den i minne hender i Grimstad Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Nokon som veit om prisen på telefonen vil endre seg i nermaste framtid? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Har allerede, jeg betaler 4400 for min, men når får du den for 3999, kommer nok til å synke litt. Men hvorfor kjøpe den billig i fremtiden når du kan betale en fin sum nå for opplevelsen Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Noen som vet om denne samarbeider 100% med MB-Phonesystem (Mercedes-Benz ML320CDI handsfree blåtann system)? Dvs at det går an å få kontaktlisten på bilens Command? Fungerer ikke med Nokia E90, fungerer med iPhone. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Har allerede, jeg betaler 4400 for min, men når får du den for 3999, kommer nok til å synke litt. Men hvorfor kjøpe den billig i fremtiden når du kan betale en fin sum nå for opplevelsen Stramt budsjett.. men kan kanskje prioritere litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå