sondredh94 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg har 2 spørsmål: #1:Har en Thomson Speedtouch 546T2 med Apple Time Capsule 1TB som trådløs switch. Hvordan åpner man porter slik at det går an å bruke µTorrent på denne ruteren og har det noe å si om jeg bruker Time Capsule som switch? Fulgte denne guiden men det virket ikke. jeg får ånet porter når jeg bruker kabel men ikke når jeg bruker trådløst. #2: Laptopen min finner et trådløst nettverk, Belkin54g, uten passord som jeg av og til bruker, går det an å åpne porter på denne ruteren i tilleg? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 du må åpne portene ved å gå inn på gatewayen din. Skriv ipconfig i cmd (windows+r -> CMD), og finn adressen til Standard gateway, skriv deretter adressen inn i firefox for å få tilgang til setup på routeren Lenke til kommentar
sondredh94 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 du må åpne portene ved å gå inn på gatewayen din. Skriv ipconfig i cmd (windows+r -> CMD), og finn adressen til Standard gateway, skriv deretter adressen inn i firefox for å få tilgang til setup på routeren det har jeg gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå