MIZZ_HELL Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tenkte på å kjøpe meg nytt skjermkort. Så lurte jeg på om jeg kan kjøre PCI Express 2.0 på denne maskinen: Shuttle SD37P2 Lenke til kommentar
Damp Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 De nyere skjermkortene mener jeg å kun ha støtte for PCI Express 2.0, det betyr ikke nødvendigvis at du trenger det. Det skal visst nok holde i massevis med en vanlig PCI Express 16x kontakt. Lenke til kommentar
MIZZ_HELL Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Sååå... det går ann til å kjøre pci express 2.0 på "vanlig" pci? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Sååå... det går ann til å kjøre pci express 2.0 på "vanlig" pci? Ikke vanlig PCI nei. Men du kan kjøre det på PCI express 1.1 eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
MIZZ_HELL Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Sååå... det går ann til å kjøre pci express 2.0 på "vanlig" pci? Ikke vanlig PCI nei. Men du kan kjøre det på PCI express 1.1 eller hva det nå heter. Hvordan kan jeg finne ut hva jeg har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå