jrppp Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 En kompis av meg har en P4 2.4ghz, han sliter med temp på opp til 64 grader når han spiller, ellers ligeer cpuen på 54 grader. Det jeg lurer på er hvorfor vifta til cpuen går konstant på 2500 omdreininger? min er jo oppi 3000 omdreininger. Han har ett MSI max 2 hovedkort Hvorfor regulerer ikke vifta seg høyere? Lenke til kommentar
jrppp Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Det er en boxed vifte og kjøleribbe Lenke til kommentar
KAS Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Det er ikke noe i BIOS som hindrer den? Q-Fan eller slike ting. Lenke til kommentar
jrppp Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 I bios er det ikke mye å gjøre når det gjelder vifta, etter hva jeg har sedd, Q-fan hva er det? Har MSI hovedkort det? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Q-Fan (Quiet Fan) gjør at vifta senker/øker rotasjonshastigheten avhengig av hvor varm cpu er. Asus hovedkort har disse...regner nesten med at enkelte kort hos andre produsenter har tilsvarende. Men er ikke sikkert det er på kortet til kompisen din, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå