Gå til innhold

UFC 2009: Trailer - natt til laurdag!


Anbefalte innlegg

UFC 2009 Trailer kjem natt til laurdag på Gametrailers.com

Geoff Keighley møtte UFC president Dana White, og me får bekrefta at trailer kjem natt til laurdag norsk tid!

 

Endelig meir info om dette spelet som i teaseren såg utruleg tøft ut!

 

HD: http://www.gametrailers.com/player/35294.html

SD: http://www.gametrailers.com/player/35295.html

 

Keighley tar White på senga med å spør om Tito Ortiz kjem til og væra med i spelet.

Måtte le litt då!

 

For dei som måtte lure på kvifor;

 

 

Dana White om Tito Ortiz m.m:

 

Tito Ortiz om Dana White

 

 

###########################################

OPPDATERING 20.06@12:15

1UP har gjort ein liten preview av spelet:

You don't have to be a geometry pro to know that stepping into the Ultimate Fighting Championship's octagon will leave you in pretty bad shape. Luckily, publisher THQ is making the UFC virtually painless -- the company just announced UFC 2009 Undisputed for both the PlayStation 3 and Xbox 360.

 

Sure, we've seen some decent UFC games in the past, but this is the first time that THQ (known for publishing the WWE SmackDown vs. Raw games) is entering the eight-sided cage. The in-ring experience of making the SmackDown vs. Raw games will certainly help, too -- the developer of those games, Yuke's, will be making Undisputed (though the team that works on the wrestling game won't be creating the UFC title -- at least the company knows how to do man-on-man action right). And it seems to be taking its first UFC fight seriously: Yuke's is constructing a brand-new fighting engine for the game, which is great to hear because Undisputed is already kicking ass graphically.

963.JPG

As far as features go, Undisputed has what you would expect from any sports game nowadays: a robust career mode, Create-A-Fighter, and online support (including downloadable content). This is all THQ will reveal at the moment, but we also know that Undisputed will feature over 80 fighters -- pretty impressive considering we can't even name 10 UFC fighters without resorting to Wikipedia. Right now only Quinton "Rampage" Jackson and Forrest Griffin are confirmed to be in the game, but if you want to know some of the other fighters who will appear (along with how the combat system works), check out the August issue of EGM for an in-depth preview.

Der fekk me det kansje bekrefta?

 

Gledar meg endo meir til traileren som kjem inatt!

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau, må ærleg vedgå at Jenna Jameson var flottare i gamle dagar når eg var i militæret. Og stor-konsument av blåfilm.

 

 

Men, håpar at andre som gledar seg til UFC 2009 postar her, og diskuterer det kommande spelet.

 

 

Eg håpar det blir ein form for 'karrieremodus'. Hadde vært tøft om ein kunne lagd sin eigen MMA fighter, der ein hadde valt kva for fighting styles karakteren skulle ha m.m.

 

Elles så gledar eg meg til og spele som Chuck Liddell, og ta ein god ground and pound på Forrest Griffin og Quinton Jackson!

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37

Gleder meg sykt til spillet. Håper man kan spille Matt Hughes, forslaget om karrieremodus støtter. Tenk så tøft hvis man hadde sitt eget "team" man trente med på eget gym :p

Lenke til kommentar
Skal se videoen, men får beskjed om at jeg trenger "Programtilegget Windows Media Player". Jeg har WMP, så hvorfor vil den ikke spille av videoen?

Har du WMP11? Du kan òg prøve å sjå Standard definisjons utgåva som er i flash. Evt køyre quicktime.

 

Gleder meg sykt til spillet. Håper man kan spille Matt Hughes, forslaget om karrieremodus støtter. Tenk så tøft hvis man hadde sitt eget "team" man trente med på eget gym :p
Absolutt! Hadde vært grisebra. Rundt 12 timar til traileren kjem ut no!
Lenke til kommentar
Er det bare 10% så fett som den første traileren vi så, så tror jeg dette blir gull. Spent på hvordan de løser kontrollene på dette spillet. Er jo en del ekstra moves å ta hensyn til i forhold til FN3.
Ja, absolutt. Spelet har mykje og bevisa i henhold til teaseren som kom ut på E3 ifjor. Håpar for deira eiga skuld at dei ikkje "tek ein Motorstorm".

 

Jau, dei burde tenke ut ei løysning som tilpassar kontrollane etter kva for slosse-stil ein vel. F.eks eit skjema for Jiu-jitsu, eit anna for Muay Thai, kickboxing osb.

 

Det blir veldig spanande å få sjå meir frå denne tittelen!

Lenke til kommentar
Skal se videoen, men får beskjed om at jeg trenger "Programtilegget Windows Media Player". Jeg har WMP, så hvorfor vil den ikke spille av videoen?

Har du WMP11? Du kan òg prøve å sjå Standard definisjons utgåva som er i flash. Evt køyre quicktime.

 

Hmm. Gikk ikke i Opera, men i IE gikk det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...