BlastyTrasty Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) UFC 2009 Trailer kjem natt til laurdag på Gametrailers.com Geoff Keighley møtte UFC president Dana White, og me får bekrefta at trailer kjem natt til laurdag norsk tid! Endelig meir info om dette spelet som i teaseren såg utruleg tøft ut! HD: http://www.gametrailers.com/player/35294.html SD: http://www.gametrailers.com/player/35295.html Keighley tar White på senga med å spør om Tito Ortiz kjem til og væra med i spelet. Måtte le litt då! For dei som måtte lure på kvifor; Dana White om Tito Ortiz m.m: Tito Ortiz om Dana White ########################################### OPPDATERING 20.06@12:15 1UP har gjort ein liten preview av spelet: You don't have to be a geometry pro to know that stepping into the Ultimate Fighting Championship's octagon will leave you in pretty bad shape. Luckily, publisher THQ is making the UFC virtually painless -- the company just announced UFC 2009 Undisputed for both the PlayStation 3 and Xbox 360. Sure, we've seen some decent UFC games in the past, but this is the first time that THQ (known for publishing the WWE SmackDown vs. Raw games) is entering the eight-sided cage. The in-ring experience of making the SmackDown vs. Raw games will certainly help, too -- the developer of those games, Yuke's, will be making Undisputed (though the team that works on the wrestling game won't be creating the UFC title -- at least the company knows how to do man-on-man action right). And it seems to be taking its first UFC fight seriously: Yuke's is constructing a brand-new fighting engine for the game, which is great to hear because Undisputed is already kicking ass graphically. As far as features go, Undisputed has what you would expect from any sports game nowadays: a robust career mode, Create-A-Fighter, and online support (including downloadable content). This is all THQ will reveal at the moment, but we also know that Undisputed will feature over 80 fighters -- pretty impressive considering we can't even name 10 UFC fighters without resorting to Wikipedia. Right now only Quinton "Rampage" Jackson and Forrest Griffin are confirmed to be in the game, but if you want to know some of the other fighters who will appear (along with how the combat system works), check out the August issue of EGM for an in-depth preview. Der fekk me det kansje bekrefta? Gledar meg endo meir til traileren som kjem inatt! Endret 20. juni 2008 av Gaz West Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Du hendelse, hvorfor står det en alien ved siden av Tito Ortiz? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Jau, må ærleg vedgå at Jenna Jameson var flottare i gamle dagar når eg var i militæret. Og stor-konsument av blåfilm. Men, håpar at andre som gledar seg til UFC 2009 postar her, og diskuterer det kommande spelet. Eg håpar det blir ein form for 'karrieremodus'. Hadde vært tøft om ein kunne lagd sin eigen MMA fighter, der ein hadde valt kva for fighting styles karakteren skulle ha m.m. Elles så gledar eg meg til og spele som Chuck Liddell, og ta ein god ground and pound på Forrest Griffin og Quinton Jackson! Endret 19. juni 2008 av Gaz West Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Skal se videoen, men får beskjed om at jeg trenger "Programtilegget Windows Media Player". Jeg har WMP, så hvorfor vil den ikke spille av videoen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Gleder meg sykt til spillet. Håper man kan spille Matt Hughes, forslaget om karrieremodus støtter. Tenk så tøft hvis man hadde sitt eget "team" man trente med på eget gym Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Skal se videoen, men får beskjed om at jeg trenger "Programtilegget Windows Media Player". Jeg har WMP, så hvorfor vil den ikke spille av videoen? Har du WMP11? Du kan òg prøve å sjå Standard definisjons utgåva som er i flash. Evt køyre quicktime. Gleder meg sykt til spillet. Håper man kan spille Matt Hughes, forslaget om karrieremodus støtter. Tenk så tøft hvis man hadde sitt eget "team" man trente med på eget gym Absolutt! Hadde vært grisebra. Rundt 12 timar til traileren kjem ut no! Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Er det bare 10% så fett som den første traileren vi så, så tror jeg dette blir gull. Spent på hvordan de løser kontrollene på dette spillet. Er jo en del ekstra moves å ta hensyn til i forhold til FN3. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Er det bare 10% så fett som den første traileren vi så, så tror jeg dette blir gull. Spent på hvordan de løser kontrollene på dette spillet. Er jo en del ekstra moves å ta hensyn til i forhold til FN3.Ja, absolutt. Spelet har mykje og bevisa i henhold til teaseren som kom ut på E3 ifjor. Håpar for deira eiga skuld at dei ikkje "tek ein Motorstorm". Jau, dei burde tenke ut ei løysning som tilpassar kontrollane etter kva for slosse-stil ein vel. F.eks eit skjema for Jiu-jitsu, eit anna for Muay Thai, kickboxing osb. Det blir veldig spanande å få sjå meir frå denne tittelen! Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det her kan bli utrolig bra! Er nok ett ganske sikkert kjøp for min del uansett karakter. Flere som trur Forrest tar en liten upsetom 2 uker? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Spørs kva som ligg i "upsetom" ? upset om? Eg likar både Forrest og Jackson. Men trur at Jackson går av med siger. Imorgon kveld er det forøvrig Team Forrest Vs. Team Rampage. CB Dollaway VS. Amir Sadollah - blir ein fantastisk kamp! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 er det slik at det er annenhver triks på en måte? nesten som pokemon? hehe.. da tror jeg ikke at jeg kommer til å kjøpe det. selv om jeg er en diger ufc fan! CHRIS LEBEN FTW! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Skal se videoen, men får beskjed om at jeg trenger "Programtilegget Windows Media Player". Jeg har WMP, så hvorfor vil den ikke spille av videoen? Har du WMP11? Du kan òg prøve å sjå Standard definisjons utgåva som er i flash. Evt køyre quicktime. Hmm. Gikk ikke i Opera, men i IE gikk det. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Herregud. Nok en gang ser vi at hype oppnås ved å mekke en trailer med syk, syk grafikk, men igjen ser vi at grafikken faktisk suger. Fight Night 3 ser bedre ut, og det er flere år gammelt. Faen, nå ble jeg skuffet. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Synes grafikken var mer enn god nok, og iallefall ikke et irritasjonsmoment. Som alltid blir spillbarheten avgjørende, håper de gjør det like bra som f.eks. FN3 gjør med boksing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå