EmmJay Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Rykter skal ha det til at Capcom har blitt tilbudt penger for at Resident Evil 5 skal være eksklusivt i en periode på Xbox 360. Les mer Lenke til kommentar
maiN2k Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Typisk Microsoft. Uendelige ressurser. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Sånn har MS vært fra starten av. Bare kjøpe seg plass i spillmarkedet. Hvem gidder vel å bygge seg opp heder og ære som feks, Sony og Nintendo? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Eksklusivt eller ikke, det skal nok skaffes. Gjør meg heller ingen ting om det hadde blitt eksklusivt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Gjør meg ingen ting at det er ekslusivt, men fortsatt veldig trist at MS liker å gjøre ting på denne måten.(Noe som Sony gjorde med PS2 også) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Om det er ekslusivt blir det nok lagt mer ressurser i å gjøre spillet best mulig tilpasset 360 og vi slipper dårlige porteringer. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Sånn har MS vært fra starten av. Bare kjøpe seg plass i spillmarkedet. Hvem gidder vel å bygge seg opp heder og ære som feks, Sony og Nintendo?Sony og GTA III. Seier det deg noko? Det er slik businessen fungerar. Det er leit for oss forbrukarar. Men temmelig naivt og tru at firma X, Y eller Z ikkje har vært ute med moneyhats. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nå sier jo ryktene at det bare skal være eksklusivt i en tidsperiode, så det er ikke den store grunnen til å løpe og kjøpe en X360. Er dette forresten så veldig stort? Kunne ha skjønt det hvis RE5 bare ble utgitt på x360. Det er litt trist hvis MS sin store nyhet er at de har flexa finansmuskelen, istedet for å komme med noen utrolig bra spill. Men jeg begynner å bli lei av at selskaper kjøper ekslusive rettigheter her og der. Det gjelder både Sony og Microsoft. Forresten virker ikke linken fra saken til forumet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hadde vært litt rart om dette skjedde nå, først etter at RE5-traileren har kommet på PSN. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Litt rart at det er bare for en begrenset tidspriode. Regner Microsoft med at alle kjøper en Xbox 360 bare fordi de ikke klarer å vente en måned? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Vil nok tro at det er snakk om mer enn èn måned(om ryktet er korrekt), 6-12 måneder er vel hva som er vanlig, slik som for eksempel med Bioshock Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Fryktelig synd at dette ikke kommer på Wii! Resident Evil 4 på Wii var jo bare genialt! Jeg har X360 & PS3, men spillopplevelsen og enkelheten i skytingen gjorde Wii versjonen til den beste RE opplevelsen jeg har hatt! Slik type spill (skyting) er jo nærmest perfekt for kontrollsystemet til Wii! Får vel bare håper Sony og/eller MS kommer med noe liknende.. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Litt rart at det er bare for en begrenset tidspriode. Regner Microsoft med at alle kjøper en Xbox 360 bare fordi de ikke klarer å vente en måned? Samme skjedde jo med Sony og GTA3, Vice City og San Andreas. Alle de kom på PS2 først, og var der i et år, og det hjalp nok en del på konsollsalgene. Jeg skal uansett ha RE5 på 360, så for meg er det ikke noe tap i det heletatt, men selvfølgelig surt for de som har PS3. Lenke til kommentar
Trickster Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kan dere fixe linken til nyheten ? Får error når jeg trykker på den (linken til forum) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ahh sugent. Kjøpte PS3 kun for RE5 og GTA, så skjer dette muligens. Håper MS råtner på rot. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tror ikke det nei. The internet has been abuzz with rumours surfacing that Resident Evil 5 is to be a timed Xbox 360 exclusive. Playstationlifestyle.net has reported rumours of a major RE5 reveal at E3, namely that Microsoft has approached Capcom with the intention of paying an undisclosed amount for timed exclusivity of Resident Evil 5. However, Christian Svensson, Capcom’s Corporate Officer and Vice President of Strategic Planning and Business Development, has quickly dispelled the rumours on Capcom’s blog. “The assertion is false. RE5 is a multiplatform release that fits with our oft-stated crossplatform strategy.” [uPDATE]Christian Svensson later confirmed in the same thread on Capcom’s blog that the Xbox 360 and PS3 version of Resident Evil 5 will have a simultaneous release. Kilde Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Takk gud. Silly seasom for spill å nå før e3 Lenke til kommentar
Trickster Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Kan dere fixe linken til nyheten ? Får error når jeg trykker på den (linken til forum) Er det mulig og rette opp i? Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Vil ha Dead Rising 2 jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg