Skogslik Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Lurer på en liten ting angående Dead Rising. fins det noe slags mode der man bare kan gå rundt og drepe zombier og ha det gøy? en slags sandbox mode? begynte på nytt i går siden eg ikkje fant noe lik mode. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hvis jeg ikke husker helt feil (lenge siden jeg har spilt det), så kan man gjøre dette først etter man har spillt gjennom spillet, når man åpner 5 day og 7 day survior modusene. Man kan jo også så klart bare ignorere missionene fra start av, og løpe rundt som man selv føler for. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Er ikke hele Dead Rising et "sandbox-spill". Jeg fikk aldri den "riktige" slutten, men det er jo ikke noe problem å bare tøyse rundt i de 72 "timene" og fortsette igjen fra begynnelsen - med samme figur. Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du har ikke noen ren sandbox med ubegrenset tid, men som det er skrevet før har kan du jo fint bruke de vanlige modusene for å måke ned zombier. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 hehe joda men føler eg har tidspress da liksom :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå