MrL Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Her er noen low-res bilder fra det nye Crysis Warhead spillet Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Dei øverste bileta, er dei direkte ingame-screenshots? Dei såg nemleg litt "pre-rendra" ut. Ikkje veit eg.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Dei øverste bileta, er dei direkte ingame-screenshots? Dei såg nemleg litt "pre-rendra" ut. Ikkje veit eg.. Ja de så ikke helt ut som ingame bilder nei Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 driter om de er prerendered. Alle vet hvordan crysis ser ut ingame. Slik blir det også i crysis warhead. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Gleder meg til dette nå. Nye våpen og kjøretøy blir jo kjempegøy. Og er det bare meg eller ser det ut som det brenner noen steder (ala Far Cry 2) ? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Litt info fra en preview fra britiske bladet PC Zone (kommer med mer info etterhvert). Susan O'connor of Bioshock fame working on the dialogue. Game starts when Psycho gets called away on the Assault section and ends on the deck of the aircraft carrier. Less fixed MOH style on rails action so more freeform sandbox gameplay (which is what makes the game great). Improved AI. PC with 2gb of ram E6750 and 8800GT will play the high settings. Crytek gave their Budapest team a PC costing 480 Euros and told them the high settings had to work on that PC. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Dei øverste bileta, er dei direkte ingame-screenshots? Dei såg nemleg litt "pre-rendra" ut. Ikkje veit eg.. Ja det er ingame. Bare kraftig bruk av FSAA. Sikkert 8x eller noe. Liker den nye eksplosjonseffekten på rakettkasteren. Warhead skal også være åpent fra start til slutt. Altså ikke slik som etter du kommer ut av fjellet i Crysis. Beste delen er jo de første banene, hvor du kan gjøre hva du vil. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Steike ja.. Fin grafikk.. Men så er jo spørsmålet om ein treng NASA-pc (som i likhet med Crysis) for å kunne kjøre det noko lunde flytande på høg grafikk. Difor vert då oppfølgingsspørsmålet mitt: er det optimalisert i forhold til Crysis, eller vil det kjøre på nett same måten? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Huh, det var jo knapt bedre enn Crysis da! ._. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Det er ikke satset på særlig bedre grafikk, men bedre koding slik at spillet skal kreve langt mindre. Noe som kanskje er like greit, da Crysis sin grafikk fortsatt er noe forut sin tid og krever fortsatt litt for mye. Endret 25. juni 2008 av andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå