kavk Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har et problem med at IE går drit treigt for så å henge seg etter et par min med surfing... Noen som har vært borti dette før? kjører norman anti-virus på maskinen og den finner ingen virus etc. Har avinstallert IE og alle tilleggsfilene rundt den og installert det på nytt... Takk for svar! Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nå bruker jeg ikke IE selv lenger, men har forstått det sånn at det er veldig følsomt for "dritt" på maskinen. Har du prøvd å kjøre Ccleaner? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 av- og reinstallere IE hjelper ikke, du må resette IE: verktøy>alternativer for internett>avansert>tilbakestill lykke til Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Trodde dette var et varmhjertet nyhetsoppslag når jeg leste tittelen. Skuffa! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Trodde dette var et varmhjertet nyhetsoppslag når jeg leste tittelen. Skuffa! dette er ikke humor avd. i Off topic Forumet, skam deg !!! Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Prøv å oppdatere java.. Eldre versjoner kan føre til trøbbel.. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 har gjort alt det dere har sagt er ikke min maskin og får ikke formatere den.. installerte firefox på den, men det ville ikke den som eide pcen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå