impywimpy Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Når N+ ber deg om å hoppe spør du «hvor høyt?» Les mer Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Har ikke jeg sett dette spillet (eller et lignende), som online flash-spill? Det virker veldig kjent, iallfall. Joda, det hadde jeg nok: http://dagobah.biz/flash/ngame.swf Endret 19. juni 2008 av johanf Lenke til kommentar
impywimpy Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Numerous websites, including AddictingGames[4] and eBaum's World,[5] host decompiled versions of N that can be played from inside the browser, often known as "N-Game". These versions of the game violate the game's license agreement, often do not give credit to the original developers, and are out-of-date compared to the latest official version of N. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 They say jump you say how high :!: Lenke til kommentar
9nja Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 fett! browserspillet har blitt grundig gjennomspillt, gleder meg stort! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hyggelig å se enda et XBLA-spill får en omtale på gamer.no. Mer av slikt! N+ koste jeg meg mye med i vår, og i motsetning til hva man skulle tro, er spillet svært underholdene i coop også. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Synes dette eksemplifiserer at denne genrasjonens konsoller ikke er en særlig god plattform for "småspill" nok engang er det mangelen på custom-muligheter som ødelegger, i dette tilfellet at man ikke kan dele brett. Mangelen på brukerinnhold er forsåvidt et genrelt problem, som jeg håper de ordner opp i i neste genrasjon. AtW Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 $ ./n_v14 ./n_v14: error while loading shared libraries: libstdc++-libc6.2-2.so.3: cannot open shared object file: No such file or directory Noen som har løsning? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Får selv ikke lastet ned spillet. Er det noen andre plasser man kan få lastet det ned? Endret 19. juni 2008 av Jikla Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Spilte igjennom dette spillet flere ganger for en 3 år siden nå, i den flash-baserte utgaven, så det er ikke akkurat så "nytt og nyskapende" lengre akkurat. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det er både moro og veldig frustrerende ja. Siden du ikke kan lagre før du har fullført en episode (fem nivåer), så satt jeg ofte lengre enn jeg burde med den siste pga jeg ikke ville ta de forrige banene. COOP var litt mer moro som sagt, sammen race osv. Det største minuset jeg kan se er mangelen på baner man kan spille mot hverandre på. Og så fungerer ikke alltid alle banene så bra med fler enn 2 folk pga man kan campe ved målet mens noen tar nøkkelen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Har spilt dette en hel masse både på PC og 360. Går ikke lei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg