Gå til innhold

Nytt mobilkjøp, med hvilket abb.

Anbefalte innlegg

Jeg sitter nå her med min kjære gamle Nokia 3510i, og ja, den er gammel, tastene har ikke numre lenger fordi dem er slitt vekk, batterilevetiden går nedover, telefonen den har riper og hakk, men nei, den har ikke gitt seg enda;D En knall mobil som tåler det meste. Men begynner å få lyst på en mobil som er av den litt mer moderne sorten.

Har lest litt om "dagens" mobiler, og har veldig lyst på en Nokia N82.

Leser også om mange nykommere som ser fristende ut, men vet nå ikke hvor mye bedre de er en N82.

Så jeg er ganske "uoppdatert" innenfor mobilmarkedet, og skal man følge med må man jo lese hver dag om slipp her og der, og lekkasjer her og der.

Og det samme gjelder Abbonomenter, der er jeg helt ute i ville vesten og har ikke snøring på hva som er best. Nå har jeg Netcom kontant (ja dere kan få le), men det er grunnet frifamilie som igjen lar meg ringe gratis så mye jeg vil til min kjæreste!

Men her er da spørsmålene jeg ønsker svar på:

Hvis jeg går for å kjøpe N82 m/abbonoment/nedbetaling, hvilket abb. vil dere anbefale da?

(med utgangspunkt i pris på telefon og månedlig pris på abb. hvor antatt forbruk Pr.uke: 6-8 samtaler, ca 40 sms, ca 2 mms, og uten store aktiviteter på nett)

Noen som anbefaler å vente på andre modeller med nogelunde samme spesifikasjoner?

Eller har dere andre telefoner å anbefale som dere mener er på lik linje med N82?

Så jeg ønsker Svar på hvilken mobil med hvilket abb. som passer meg!

Takk!

Endret av zzzindre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...