heti86 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 jeg har hatt problemer med muskler og ledd i ca 2 måneder, og har bare blitt værre og værre. jeg har vært hos homopat å fått høre at jeg kanskje har revmatisme, derfor har jeg tenkt til å forsikre meg. men har funnet ut at de fleste forsikringsselskapene dekker ikke skader ved muskel og ledd sykdommer. jeg er vil komme best ut av det hvis jeg blir uføretrygdet. er det noen som har forslag til hvor jeg bør forsikre meg? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) En homeopat har gitt deg diagonosen, og uføretrygd pga. revmatisme? interessant..... Mitt råd er at du ta en ta opp problemene dine med fastlegen, og ikke med en homeopat. Vaio Endret 19. juni 2008 av Vaio Lenke til kommentar
heti86 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 En homeopat har gitt deg diagonosen, og uføretrygd pga. revmatisme?interessant..... Mitt råd er at du ta en ta opp problemene dine med fastlegen, og ikke med en homeopat. Vaio homeopaten ga meg ikke diagnosen revmatisme! men sa at det kan være det, derfor vil jeg forsikre meg før det er forsent, itilfelle det er det. jeg har vært hos fastlegen for ca 1 1/2 måned siden men han fant ikke ut hva det var. hvis jeg går til fastlegen og de sender meg til utredning for å finne ut om jeg har revmatisme, da er det allerede forsent! da får jeg null kr på forsikring. har du forresten vært hos en homeopat før? for det virker som om du ikke har peiling på det du svarer. du leser ihvertfall ikke hva jeg skriver Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Nei, jeg har ikke vært hos en homeopat før, bare hos en spåkone. Poenget er: Jeg har ikke noe imot alternativ medisin, men jeg synes det er litt drøyt å mistenke revmatisme når du har vært hos en normal lege. Hvis det skulle vise seg at du er en revmatiker, så finnes det heller ingen forsikring mot revmatiske sykdommer. Endret 19. juni 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kan ikke uttale meg om en spesifik sykdom her, men er vel generelt sånn at hvis forsikringsselskapet finner ut at du mistenkte noe slikt når du tegnet forsikring så får du ikke en krone. Er det helt feil? Hvis alle syke plutselig skulle bråtegne forsikring når de ble syke ville jo selskapene gått konkurs. De lever jo på de som betaler inn, men aldri trenger å få utbetalt noe. Og jeg tviler ikke på at forsikringsselskapene går til sak hvis de har et snev av mistanke. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det er i allefall slik de holder paa i USA. jeg ville vaert overrasket hvis de ikke praktiserte det samme i Norge. Det er bare aa dobelt eller trippellese vilkaarene foer du skriver under. Du vil bli overrasket over hvor lite slike forsikringer egentlig dekker. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Alle forsikringsselskap i Norge vil sikkert benekte det jeg sier nå, men forsikringsselskapene er ikke ute etter å hjelpe deg. De er ute etter å tjene penger. Endret 19. juni 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå