SmoPe Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hei, jeg tenkte jeg skulle kjøpe ett epia hovedkort EPIA M10000. Og mekke meg ett kabinett. Men for å lage kabinettet så lite som mulig tenkte jeg at jeg trengte en ekstern psu. Er det noen av dere som vet hvor stor PSU (Watt) jeg trenger og evt hvor jeg kan få tak i det, og om jeg trenger noe mikkmakk for å få koblet det til hovedkort og disker. Og har dere noen formeninger om hvor bra dette hovedkortet er til å spille av dvd og Divx/Xvid med så kom gjerne med synspunkter. Tenke jeg og skulle kjøpe en fjernkontroll fra http://www.vendur.com Lenke til kommentar
ih8myself Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Ekstern psu ? hvorfor det ? Klart, den tar plass, men den støyer litt, og sikkert mere om den står utpå kabinettet. I tilleg blir det litt dommt med en så stor "klomp" oppå (under, til venstre, høyre for ?) kabinettet Og jeg har ikke sett en extern psu før... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 www.mini-itx.com / www.databutikken.com .. begge har både hovedkort og mini-kabinett med 55w powersupply (hvor mesteparten er på en klump utenfor kabinettet, ala laptop-strømkabler) Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Planen var å lage mitt eget kabinett, jeg har vært og sett på ferdig-kabinetta, men jeg synes ikke det var noen av de som passet helt inn i det jeg hadde lyst til å ha. Så derfor lurte jeg som sagt på om man kan kjøpe dette uavhengig av kabinett. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 igjen, shoppen på mini-itx.com har 55w psu. den koster nesten like mye som kabinettet, men men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå