Aetius Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Verdens første videokamera som ser om du smiler. Les mer Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jaja, siden ingen smiler IRL lenger så får vi heller bedra verden med fake smilebilder Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg ser ikke helt meningen med smilefunksjonen bortsett fra å være nok en overhypet automodus for å tekke nybegynnere. Lenke til kommentar
Maxwell Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Totalt unyttig. Virker som produsentene er desperate med å stadig komme med noe nytt for å holde forbruket oppe på et høyt nivå. Gi oss heller best mulig optikk og kvalitet for en fornuftig pris, da kjøper vi. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Det var ikke all info som kom tydelig frem i pressemeldingen, så etter å ha snakket med Sony Norge og fått litt mer info må jeg nok oppdatere artikkelen en smule mht smilefunksjonen. Ta en titt når jeg har gjort det og se om dere synes den er morsommere da. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Totalt unyttig. Virker som produsentene er desperate med å stadig komme mednoe nytt for å holde forbruket oppe på et høyt nivå. Gi oss heller best mulig optikk og kvalitet for en fornuftig pris, da kjøper vi. Problemet er at da sitter vi plutselig med et så bra kamera at vi ikke føler behovet for å oppgradere igjen med det første. Og det kan man jo ikke ha noe av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg