porcus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg har dette problemet med min andre flunkende nye Samsung F1 (1TB) -- den første begynte snart etter å få raklelyder og dø helt og fullstendig. Jeg har prøvd å formatere den i et USB-kabinett (feilmelding), i en stasjonær der jeg ikke stoler helt på hovedkortet (K8N Diamond), og via en USB-til-SATA-adapter. Hurtigformatering har jeg fått til å gå uten feilmeldinger, men når jeg da tester den med Samsungs utility ("surface scan" eller hva det nå heter), så varsler den feil, feil og atter feil, så det stoler jeg ikke på. 1) Er kabinetter og adaptre pålitelige i sånne sammenhenger, eller er de ikke? Vil gjerne ha eliminert noen feilkilder hos meg selv før jeg reklamerer. 2) I den stasjonære forsøkte jeg Samsungs eget utility for lavnivåformatering. Denne ser ikke USB, så for å få prøvd dette i den bærbare (F-S XA1526), trenger jeg å koble til en 3,5"-er som det selvsagt ikke er plass til -- ergo, jeg trenger en hann-til-hunn-skjøtekabel for SATA. Finnes slikt? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 tror du skal benytte deg av RMA. Lenke til kommentar
otis Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 serrghi har nok helt korrekt. Benytt deg av garantien/RMA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå