Vegard_Haug Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Knus motstanderens ansikt. Se videoen Lenke til kommentar
Pinngu6 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ser ikke ut som et spill jeg betaler 600 kroner for - ligner jo nesten på et av de PSN spillene til 100 lappen eller to... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Minner meg veldig om Ready 2 Rumble fra Playstation 2, var utrolig morro og spille det mot kammerater. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Synes det hele gikk litt for fort jeg. Blir litt for mye Mortal Kombat over dette. Ready 2 Rumble hadde litt smoothere bevegelser enn dette. De forsøker å lage et mainstreamspill med morsomme karakterer og tegneseriegrafikk, men ender opp med tekken 5 med tegneserielook. Dette er hverken fugl eller fisk men noe midt i mellom. Det er ihvertfall ikke noe for massene med den hastigheten på slossingen. Er ikke mye sjangs til å blocke på salg og gjøre counterattacks der. Tror dette spillet fort blir glemt. Lenke til kommentar
Pinngu6 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Mazeking: Når du sier det så tenker jeg med en gang på Dragon Ball Z: Burstlimit - som jeg kjøpte for 2 uker siden eller noe slik (når det kom ut) - det går utrolig fort - men satan, den slåssingen er bare deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg