HulkHaugen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 nå er utvidelsene mine også oppdatert jeg ser at den ser forskjellig ut i xp, vista og ubuntu. i xp har den grønne frem og tilbake knapper, i vista er dem blå, og i ubuntu ser de omtrent ut som i 2.0... Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Veldig bra, Mozilla! Gratulerer! Men neste gang dere prøver et rekordforsøk er det fint om dere kan sørge for å ha nok serverkapasitet på forhånd. Jeg tviler litt på om Mozilla får godkjent dette som verdensrekord hos Guinness World Records. Guinness har strenge krav til slike forsøk og godtar neppe noe som bare blir sendt inn til dem i posten så og si. Slike forsøk skal bl.a. kontrolleres mens de pågår, og kriteriene for forsøket skal være avtalt på forhånd. Er dette gjort til punkt og prikke? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Bare å ta av seg hatten! Gratulerer til Mozilla, det er vell fortjent! Teamet bak Internet Explorer sende de en kake! http://www.arcanology.com/2008/06/17/ie-se...-for-firefox-3/ Når jeg trykker på linker (^som denne) i FF3, så åpnes de i nytt vindu - ikke fane. Hvorfor? (Latskap å spør ) EDIT: La inn "Tab control" - workaround. Endret 20. juni 2008 av Spragleknas Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 under settings kan du velge "new pages should be opened in -new tab -new window" Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 "Knuste rekorden?" Så vidt meg bekjent var det ikke en rekord fra før Første gang noe slikt er forsøkt. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 For spesielt interesserte kan jeg jo linke til Flickr albumet som inneholder bilder fra Firefox 3 festen hos Mozilla HER Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 under settings kan du velge "new pages should be opened in -new tab -new window" Den var merket "faner", men det funket ikke. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det har skjedd et par ganger med meg og. Bare merk vinduer, klikk ok, og velg faner igjen så skal det fungere. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 "Knuste rekorden?" Så vidt meg bekjent var det ikke en rekord fra før Første gang noe slikt er forsøkt. De hadde tallene fra ff 2, og så på det som en tidligere rekord (1.6 mill) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå