abene Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Firefox 3.0 er nå blitt lastet ned over ti millioner ganger. Les mer Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Firefox 3.0 er nå blitt lastet ned over ti millioner ganger. Les mer GRATTULERER MED NY REKORD MOZILLA Jeg bidro med 1 nedlasting også :-) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Bare å ta av seg hatten! Gratulerer til Mozilla, det er vell fortjent! Teamet bak Internet Explorer sende de en kake! http://www.arcanology.com/2008/06/17/ie-se...-for-firefox-3/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Holy ass! Haha, bra jobba Mozilla <3!!!!! FF3 is smuud! Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 I går lastet jeg ned Opera 9.5 ... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Og hvordan er det relevant til Firefox' rekord, hardrock_ram? Møkka lei av at folk skal dra inn sin Favorittnettleser i enhver diskusjon som omhandler en nettleser. Diskuter saken, ikke proklamer at du bruker noe annet. Og det gjelder for alle. Endret 19. juni 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Jeg lasta ned to stk, men på denne maskinene jeg bruker nå måtte jeg nedgradere til 2.0.0.14 pga at FF3 ikke støttet en viktig utvidelse for meg Brukte Opera før, og likte den godt, men dessverre for min patriotisme må jeg innrømme at FF fungerer bredere.... Endret 19. juni 2008 av HulkHaugen Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Min funket ikke, får bare XML Parsing Error: undefined entityLocation: chrome://browser/content/browser.xul Line Number 187, Column 5: <key id="key_errorConsole" key="&errorConsoleCmd.commandkey;" oncommand="toJavaScriptConsole();" modifiers="accel,shift"/> ----^ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det vil nok ta en stund før noen klarer å slå denne rekorden. (kanskje det blir Mozilla igjen?) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Bidro til 2nedlastinger. 3 nedlastinger. 1hjemme og 2 på jobbpcene. Førsteintrykket var helt ok, men ikke noe revolusjonerende. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Bidro jeg da jeg lastet ned via pakkesystemet mitt? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Bidro jeg da jeg lastet ned via pakkesystemet mitt? ikke til rekorden nei. Lstet selv ned 5 ganger. privat laptop og stasjonær. jobb laptop og stasjonær + 1 kopi til distribusjon på andre jobb klienter. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Gratulerer Mozilla Firefox Selv bidro jeg med 1 nedlasting, men det blir nok en til etterpå. Må jo ha MZ på begge pcene. H-H Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Gz Mozilla Etter jeg prøvde Firefox for første gang, så har jeg aldri gått tilbake til noe annet Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Og hvordan er det relevant til Firefox' rekord, hardrock_ram? Møkka lei av at folk skal dra inn sin Favorittnettleser i enhver diskusjon som omhandler en nettleser. Diskuter saken, ikke proklamer at du bruker noe annet. Og det gjelder for alle. helt enig! hold dere til saken, nemlig firefox. dessuten er jo firefox bare best.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 7 stk i Chad har nå firefox 3 Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Noen vil fungere fint, men en del add-ons som bruker gammel kode som er fjernet fra FF2 vil ikke fungere. Når du starter FireFox 3 for første gang vil den sjekke kompatabiliteten mot alle add-ons du hadde i FireFox 2, og eventuelt slå av de som ikke er kompatible med 3.0. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg lasta ned to stk, men på denne maskinene jeg bruker nå måtte jeg nedgradere til 2.0.0.14 pga at FF3 ikke støttet en viktig utvidelse for meg Brukte Opera før, og likte den godt, men dessverre for min patriotisme må jeg innrømme at FF fungerer bredere.... Du kan jo prøve med "Nightly Tester Tool" add-on eller hva det heter å prøve å tvinge kompatibilitet, fungerte med alle mine add-ons når FireFox3 var i tidlig BETA og de fleste add-ons ikke hadde "offisell" støtte for den enda. Det er faktisk flere add-ons som finnes i andre egne FireFox3 versjoner som den add-on oppdatern ikke finner, så kan være en fordel å sjekke add-on siden.. Men se nå, når jeg skriver et innlegg som er så langt som dette så virker plutselig ikke stavekontroller på slutten?? Lenke til kommentar
SirDrinkAlot Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 hvordan blir 8 millioner til over 10 millioner? jeg har hørt om tropisk matematikk, men virker som overskriften ikke er helt synkronisert med teksten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå