Gå til innhold

laddet ut mobil, får den ikke på igjen!

Anbefalte innlegg

Laddet helt ut batteriet på min 6500 slide i går, og nå får jeg den ikke på igjen :mad: Den lå på ladding i hele natt, i tilfelle det skulle på en eller måte vere til hjelp, men det var det dessverre ikke. Når jeg prøver å slå den på, kommer "NOKIA" opp, og så fader skjermen på en måte ut (den går fra svartkornete til svart til helt hvit til å slå seg av på noen sekund).

Noen som vet hva dette kan ha seg? Har nettopp hatt den inn på service pga minnekortet, så det er litt irriterende om jeg nå må sende den inn en gang til :hrm: Men må jeg så må jeg selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar den i mot strøm når du lader den? Det høres ut som den er strømtom når du prlver å skru den på.

Hvis den tar i mot strøm vil den lyse opp i det du stikker i kontakten, og strekene over batteri-ikonet vil bevege seg opp og nedover selv om skjermlyset skrues av.

red: Du kan forresten ikke lasde nokia-telefoner fra usb-kabelen dersom de er helt strømtomme.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Tar den i mot strøm når du lader den? Det høres ut som den er strømtom når du prlver å skru den på.

Hvis den tar i mot strøm vil den lyse opp i det du stikker i kontakten, og strekene over batteri-ikonet vil bevege seg opp og nedover selv om skjermlyset skrues av.

red: Du kan forresten ikke lasde nokia-telefoner fra usb-kabelen dersom de er helt strømtomme.

Nei det virker ikke som den tar i mot strøm. Den reagerer ikke når jeg setter inn ladderen slik den normalt ville gjort. Skjønner ikke hvorfor, laddet jo bare helt normalt ut batteriet :hmm: MEN, jeg prøvde nå mitt samboer sitt batteri i telefonen (har samme mobil) og den funket ikke da heller, oppførte seg på samme måte..... :ermm:

Lenke til kommentar

Prøv å lade din telefon med hennes lader, og se om det hjelper. Laderen kan ha fått et ledningsbrud ved kontakten, eller ved selve laderen. Å bøye litt på ledningen kan da innimellom gi resultater glimtvis. Er det ikke laderen, og ladepluggen sitter godt i, er den nok servicemateriale igjen ja.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Prøv å lade din telefon med hennes lader, og se om det hjelper. Laderen kan ha fåt en ledningsbrud ved kontakten, eller ved selve laderen. Å bøye litt på ledningen kan også gi resultater glimtvis. Er det ikke laderen, og ladepluggen sitter godt i, er den nok servicemateriale igjen ja.

Har prøvd opptil flere laddere....men til ingen nytte :( Jaja, er vel ikke annet å gjøre enn å kontakte deltaservice igjen da..... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det er nå i det minste en Nokia, så det bør ikke ta så mye mer enn en uke.

Tok ikke mange dagene sist gang nei, men er irriterende likevel. Og so skal det selvfølgelig skje en torsdag, dvs tlf blir liggende hele helgen uten å bli rørt hos servicefolkene. Men men......hva kan man gjøre :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...