Dorian Gray Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Ordboken definerer kynsik som desillusjonert, kald og hensynsløs. Jeg vil deffinitivt si at du er et dårlig menneske om du føler du har disse egenskapene og dyrker dem ja. Greit, bare du er klar over det selv, så er det ingenting galt med å være dømmende. Jeg ville bare påpeke at det er du som dømmer andre her og kaller dem for dårlige mennesker, mens jeg ikke gjør det. Hvis andre mener at egenskaper du har vist, som å være dømmende, er det som kvalifiserer for å være et dårlig menneske, så ligger vi ganske likt an. Manfred: Jeg er tydeligvis uenig med deg, og det liker du ikke. Det går egentlig greit, så du får heller velge om jeg er misforstår eller dum. Jeg tror ikke du overtaler noen uansett hva du kaller meg. ^^ Jeg bryr meg ikke hva folk kaller meg, eller hva de tror man må være eller ikke være for å ha en FF. Jeg prøver å unngå å vifte rundt med påstander om ting jeg ikke vet noe om, men de stiller ikke like strenge krav til seg selv. Det taper ikke jeg eller FF-konseptet noe på. Endret 24. juni 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Gjest tromso Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei jeg har hatt et par fuckbuddies mellom periodene jeg har hatt forhold. Det som er saken når man har en PK, pule kompis. er at man har god sex. Oftere er det litt villere sex en normal "forhold sex". Men det som er viktig, er at man må være enige at dette er kun sex. Begynner det å bli følelser innblandet bør man kutte ut.. i know. ikke fra min side, men av jenter som får det.. er ikke lett for dem,,, mvh Gutt Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Spiller vel egentlig ikke noe rolle om en av dem utvikler følelser? Blir vel bare heftigere sex? Men ja, skjønner jo at det er sårende for den andre når den ene ikke viser noen form av andre følelser. Og late som det ikke er noe mer enn bare venner mellom dem i offentligheten. shit... Sånt er trist. Endret 24. juli 2008 av Valvildi Lenke til kommentar
Sideri Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg tror nokk at det som er ille når du får følelser for FF'n din er hvis han finner seg noen andre, for da mister du både FF og noen du er forelska i :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg