Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor i Stavanger kan jeg kjøpe lakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er vanlig sprøytelakk. 2K-lakk, lakk hvor man ikke trenger klarlakk - men blander herderen rett i lakken. Sprayboks bruker jeg kun på småting, som calipere etc.

Forrige gang jeg handlet lakk, sparte jeg 60% ved å ta en ringerunde - så lurte litt på om noen visste om noen billige og gode leverandører. :)

Skal ringe Lakk og Verktøy til uken. Sandtec, der med de der gassgreiene ved brannstasjonen på Sandnes, gav meg en pris på ca. 560 kr/l, 320 kr/l ved lastebillakk.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Nei, det er vanlig sprøytelakk. 2K-lakk, lakk hvor man ikke trenger klarlakk - men blander herderen rett i lakken. Sprayboks bruker jeg kun på småting, som calipere etc.

Forrige gang jeg handlet lakk, sparte jeg 60% ved å ta en ringerunde - så lurte litt på om noen visste om noen billige og gode leverandører. :)

Skal ringe Lakk og Verktøy til uken. Sandtec, der med de der gassgreiene ved brannstasjonen på Sandnes, gav meg en pris på ca. 560 kr/l, 320 kr/l ved lastebillakk.

FANT DU NOEN PLASS Å HANDLE DER DU FIKK EN GOD PRIS?

Lenke til kommentar

Hehe, benga ja. :D Eneste problemet er jo at man kan ende opp med å måtte skrape av alt, hvis man skal lakkere om senere.

Jeg handlet på Sandtec, der med brannstasjonen på Sandnes. Veldig flinke folk, gode priser og bra utvalg. Anbefales.

For de av dere som har tid til å vente litt, anbefaler jeg å bestille av en som kaller seg for "Topgun" på Bilforumet. Kvalitetslakk til nissepriser. :xmas: Litt leveringstid da.

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...