Mr. Bojangles Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Hei Jeg lurer på hvor i Stavanger-området jeg kan få kjøpt 2k-lakk billig, altså lakk som ikke treger klarlakk - hvor man blander herder i lakken. Fargen jeg skal ha er LY9C, Audi-hvitfarge. Endret 20. juni 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
support81 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Får vell kjøpt det hos de fleste lakkeringsverksteder for eksempel http://www.hhkarosseri.no/ Ellers pleier dem å ha det hos diverse bilrekvesit forhandlere Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 De fleste lakkverkstedene selger iallefall ikke lakk på sprayboks om det er det du tenker på. Hør med "Billakk og verktøy" på Lurahammeren. På toppen av den bratte bakken der, venstre side om du kjører mot Stavanger. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Nei, det er vanlig sprøytelakk. 2K-lakk, lakk hvor man ikke trenger klarlakk - men blander herderen rett i lakken. Sprayboks bruker jeg kun på småting, som calipere etc. Forrige gang jeg handlet lakk, sparte jeg 60% ved å ta en ringerunde - så lurte litt på om noen visste om noen billige og gode leverandører. Skal ringe Lakk og Verktøy til uken. Sandtec, der med de der gassgreiene ved brannstasjonen på Sandnes, gav meg en pris på ca. 560 kr/l, 320 kr/l ved lastebillakk. Lenke til kommentar
Arnstein77 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nei, det er vanlig sprøytelakk. 2K-lakk, lakk hvor man ikke trenger klarlakk - men blander herderen rett i lakken. Sprayboks bruker jeg kun på småting, som calipere etc. Forrige gang jeg handlet lakk, sparte jeg 60% ved å ta en ringerunde - så lurte litt på om noen visste om noen billige og gode leverandører. Skal ringe Lakk og Verktøy til uken. Sandtec, der med de der gassgreiene ved brannstasjonen på Sandnes, gav meg en pris på ca. 560 kr/l, 320 kr/l ved lastebillakk. FANT DU NOEN PLASS Å HANDLE DER DU FIKK EN GOD PRIS? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 75% Benga, 25% Tynner? Fåes overalt Lenke til kommentar
Arnstein77 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 75% Benga, 25% Tynner? Fåes overalt Haha... Jo det fungerer bra til matt-svart det.. Men jeg er på jakt etter litt good-stuff! :-) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 75% Benga, 25% Tynner? Fåes overalt Haha... Jo det fungerer bra til matt-svart det.. Men jeg er på jakt etter litt good-stuff! :-) Ahh, dette var knæsj gulgrønn. Stygg farge men ble fin i lakken. Men selvsagt er det ikke noe man bruker på noe seriøst lakkarbeid^^ Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hehe, benga ja. Eneste problemet er jo at man kan ende opp med å måtte skrape av alt, hvis man skal lakkere om senere. Jeg handlet på Sandtec, der med brannstasjonen på Sandnes. Veldig flinke folk, gode priser og bra utvalg. Anbefales. For de av dere som har tid til å vente litt, anbefaler jeg å bestille av en som kaller seg for "Topgun" på Bilforumet. Kvalitetslakk til nissepriser. Litt leveringstid da. Endret 2. september 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
sondreet Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Jeg anbefaler Sandtec hjertelig jeg også! Kjempe god service og stort utvalg Endret 2. november 2009 av sondreet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå