Gå til innhold

Verdien av denne?

Anbefalte innlegg

Heihei!

Har en maskin her jeg lurer på hva verdien nå er..

Har følgende:

Kabinett er et neon slag av cooler master som skifter farger i en X i fronten med 2 bubble lights på hver sin side, på toppen er det håndtak med en running som lyser 3 led's opp i taket(skulle gjerne ha visst hvilket kabinett dette er igjen). (sikkert et 400,-)

Asus P5KC

Q6600

Asus 8800GTX

Corsair Twin2X PC6400 3GB

Cooler Master iGreen Power 500w

690GB med WD harddisker + 2 harddisk-avkjølere av cooler master

LG 4048b litt gammel dvd-brenner

OCZ Vindicator CPU-kjøler.

Er usikker på prisen selv, tok meg en tur på diverse sider å kalkulerte noen ting men. Hva synes dere? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien.

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

HK: 400-450

CPU: 1000-1100

GPU: 1400-1500

RAM: 300-350

PSU: 400-500

HDD: 500-550

DVD-RW: 100

CPU-kjøler: 150

Drøyt 4000 bør du vel kunne få for PCen, minst. Litt usikker på hvor mye PSUen er verdt, siden det var lite info i prisguiden, kun et treff hvor den ikke var på lager. Det KAN hende 8800gtx er verdt litt mindre nå som nvidia nettopp slapp en ny serie, men de pleide å gå for rundt den prisen på bruktmarkedet nylig hvertfall. Er det 3x1GB du har btw? Har tatt utgangspunkt i det.

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Ville ha sagt noke rundt 5-6000,-. Eksempel: her er ein ny pc som er ganske bra og den har ein pris på ca 6800,- PC i delar - Q6600, 4GB, 9800GTX, 500GB (pluss ganati, teller ein del)

Har skjermkorte XFX GeForce 8800 GTX 768 MB og klare og seple alt so langt på full graffik. Kosta 2500,- no nytt (betalte 3500 får det), men viss eg skulle ha selt det hadde det sikkert hatt ein verdi på 1500,- eller noke sant, men viss eg skulle ha selt det hadde eg prøvd og presse det opp i 2000,-

Endret av Neddo
Lenke til kommentar

Kor mykje du får for den har nok ein del med kor gamle dei forskjellige delane er (evt. alle er like gamle). Er PC-en kjøpt for eit halvt år sidan får du nok ca 500-1000kr meir for den enn om den er to år gammal... Men eg vil tippe litt over 4000kr, kanskje nesten 5000.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Ville ha sagt noke rundt 5-6000,-. Eksempel: her er ein ny pc som er ganske bra og den har ein pris på ca 6800,- PC i delar - Q6600, 4GB, 9800GTX, 500GB (pluss ganati, teller ein del)

Har skjermkorte XFX GeForce 8800 GTX 768 MB og klare og seple alt so langt på full graffik. Kosta 2500,- no nytt, men viss eg skulle ha selt det hadde det sikkert hatt ein verdi på 1500,- eller noke sant, men hadde prøvd og presse det opp i 2000,- :whistle:

Den er ny, og har et dyrere skjermkort. Tror ikke at en med peiling ville gitt over 5000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...