Schnitzel Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hey:) Jeg har planlagt å kjøpe meg en Seinfeld: the complete collection pakke. Jeg fant den på nettsiden til elkjøp og lefdal til 1000,- kr. den var utsolgt på begge steder og begge var internettpris. hvis jeg ser andre steder som cdon.no så koster den 1900,- kr. Noen som vet om ett sted hvor den er billig? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 tja, hvis du greier deg uten norsk tekst kan du jo kjøpe brukt fra Amazon for 844kr. porto avhenger av hvor fort du vil ha den.. Lenke til kommentar
Schnitzel Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Det var jo veldig billig! Har du bestilt derifra før? Hvordan er servicen? Må man ikke betal moms eller no? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 vet ikke om jeg har kjøpt noe fra akkurat denne selgeren, men flere dvd'er , ja tilogmed vhs'er, fra amazon og det har aldri vært noen problemer. syns det er nærmest teit å kjøpe nytt fra Norge hvis man ikke trenger norsk tekst.. velg "Expedited International Shipping" så får du varen, vanligvis i løpet av en uke, for en femtilapp jeg glemte helt bort det moms tullet. det er desverre moms så lenge sendingen koster mer en 200kr.. mener å huske at Posten skal ha et eller annet håndteringsgebyr også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå