Gå til innhold

Minne! Corsair Value Select


Hemii

Anbefalte innlegg

Hey, Jeg har tenkt å kjøpe 4stk av: Corsair Value Select DDR400 1024MB Sånn at jeg har 4gb minne, Men det jeg lurer på er om jeg kan bytte det tilbake om det ikke funker ?? Er det mulig? Er ikke så flink på disse tingene jeg:P Også lurte jeg på om, intel Pentium 4 CPU 3.00GHz 2,99GHz holder elr burde jeg kjøpe nytt?

 

 

Litt info om minne på PC'n

untitled-4.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey, Jeg har tenkt å kjøpe 4stk av: Corsair Value Select DDR400 1024MB Sånn at jeg har 4gb minne, Men det jeg lurer på er om jeg kan bytte det tilbake om det ikke funker ?? Er det mulig? Er ikke så flink på disse tingene jeg:P Også lurte jeg på om, intel Pentium 4 CPU 3.00GHz 2,99GHz holder elr burde jeg kjøpe nytt?

 

 

Litt info om minne på PC'n

untitled-4.jpg

 

Hei :)

 

Om du har tenkt å bruke denne som en "gamer" pc til nyere spill. så burde du tenke på å oppgradere til noe nyere med bedre bus hastigheter osv. Også med tanke på skjermkort er det begrensninger på hva man får til AGP slot. Men til alt annet som surfing, tekstbehandling, andre småting og eldre spill (kommer ann på skjermkort) virker den helt ok. Samtidig da vil du neppe ha behov for 4 gig ram. regner da med at du kjører windows XP 32 bit OS. Der er det ikke støttet så mye som 4 gig ram. så du vil kun få opp 3 - 3,5 gig en plass ettersom. 2 gig burde holde helt fint til det meste.

 

Når det gjelder det med om du får byttet ram'en. Så tviler jeg på det om det ikke er noe defekt med den når du får den. og da vil du antagelig vis få ny ram som virker.. utenom om dem selger ram på elkjøp da :D. 30 dager full retur uten spørsmål. :p

Lenke til kommentar

Jaaha.. Hva anbefaler du da? Hvis det er prosessoren du mener? Og burde jeg vente med å kjøpe ram da? Skjermkortet mitt er Nvidia Geforce 8800GT 512MB, Jeg vil kunne spille Crysis på høyeste om det er mulig uten å kjøpe ny pc^^

 

 

hehe elkjøp jaa, kanskje jeg tar en tur dit da:P

Endret av Hemii
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Du har 14 dagers returrett på alt som kjøpes på internett. Dette er et ufravikelig krav som er fastsatt gjennom angrerettsloven, og gjelder selv om varen har blitt brukt. Så jeg vil anbefale deg å kjøpe på nettet istedetfor Elkjøp. Nettbutikker har mye bedre utvalg og pris enn blodsugerene på Elkjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...